/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor ligger E-mail...
Fra : henrik.micki
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 25-08-04 07:18

Da jeg har skiftet HD, ville jeg have de gamle Mail hentet fra den gl. HD. Men hvor ligger de???
Jeg har Xp Pro og Outlook Express...
Hilsen Henrik...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-08-04 07:22

SØg din maskine igennem efter en fil der hedder *.pst

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-08-04 07:31

ellers sæt den gamle harddisk tilbage i, og pak alle dine mail ned i en mail og send den til dig selv, sæt den nye harddisk i igen, og du vil modtage en mail med alle dine mails i

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 07:33

pst filerne er fra MS Outlook, så det er ikke dem du skal kigge efter til OutlookExpress.
Prøv dette: C:\Documents and settings\Dit brugernavn\Lokale indstillinger\Application data\Identities\<en masse talog bogtstaver>\Microsoft\OutlookExpress

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 07:38

Du skal hente hele mappen OutlookExpress for at det kan bruges, men du kan også bruge funktionen importer fra OR lagringsmappe hvilket normalt er det sikreste.

Kommentar
Fra : henrik.micki

Dato : 25-08-04 07:50

er det de filer der hedder DBX-fil

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 08:27

ja

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 25-08-04 08:28

Hvis du henter dbx filerne separat vil du sandsynligvis ikke kunne bruge dem til noget. De skal hentes via placeringsmappen.

Godkendelse af svar
Fra : henrik.micki

Dato : 25-08-04 08:30

Tak for svaret BjarneD.