/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex i det fri
Fra : turbo.dk
Vist : 4137 gange
200 point
Dato : 25-08-04 05:15

Jeg og min kone søger et sted omkring Århus , hvor man kan ha sex i det fri uden at blive set af for mange..er
Her nogle med forslag

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 25-08-04 05:32

Hej turbo: Jeg har fuld forståelse for jeres ønske. Og kan kun sige, at netop DE steder omkring Århus hvor man sjældent ser mennesker, er de steder som det er vanskeligt at komme frem til. I min søgen efter sjældne svampe i skovene syd for Århus, er jeg gået (ja, nu bli'r det næsten Olympisk), længere og højere end alle andre. Sådanne steder har man ALTID for sig selv. Altså ned ad kysten, der hvor andre stopper, går I videre, og så kravler I opad. På ét eller andet tidspunkt finder I stedet. Det har Verdens bedste udsigt, og I er helt alene. (Med mindre jeg eller en anden svampenørd kravler derop). Men SÅ mange er vi altså heller ikke. Spørgsmålet er så om I har energi til sex når I endelig finder stedet! Men tag en lille rygsæk med med et tæppe I. Og lig så lidt og hvil.
Håber I kan bruge rådet? Venlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-08-04 08:38

Der er vist ingen grund til at forøge pointtallet, for Arne har jo ret, find et sted langt fra alfarvej - og altså helst også uden spiselige svampe.
Er ikke kendt i Århus' omegn, men hvis I fik angivet et konkret sted her, ville I jo også altid løbe den risiko at andre fra kandu tog derhen en solskinsdag så.....
Stop lige en flaske rødvin og to glas ned i rygsækken, men I kommer ikke uden om det, I må ud at lede,
held og lykke - HilsenRipley

Kommentar
Fra : g.lykke

Dato : 28-08-04 12:13

som jeg læser spørgsmålet, er det et sted hvor man kan dyrke sex uden at støde nogle , sådan at forstå, at der må godt være et par eller en single som tilskuer, eller som også deltager i løjerne, altså et sted hvor snerpede fru Jensen med garanti ikke kommer,
hvis det er det spørgsmålet går ud på har der været en side i BT med sex i det fra

held og lykke

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-08-04 17:13

hej med jer!
Jeg er slet ikke kendt i jyll. men det er vel sex alle vegne uanset geografi. Den med svampene gav mig en inspiration, prøv det, det er rigtig bevidstudvidende. Jeg vil ikke lægge op til misbrug, men det er sjovt at prøve i den forbindelse......
Leg lidt med sex og du får det fedeste fix...
Vh la.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 17:27

Hej liseaa. Du og andre skal altså lige ha' at vide at de der bevidsthedsudvidende svampe, har en grim tendens til også at virke bevidsthedsØDELÆGGENDE. En af grundene er at den samme art har vidt forskelligt indhold af aktivstoffer, afhængigt af hvor den har vokset, og det ved man ikke når man køber dem. Der er målt så store forskelle i den samme art fundet forskellige steder som 1:20. Det vil sige at den svamp du er vant til at indtage 1-2 stykker af pludseligt kan vise sig at indeholde 20 gange så meget aktiv-stof. Det HAR bragt mange på den LUKKEDE afdeling og jeg har aldrig hørt om nogen der er sluppet ud derfra igen efter indtagelse af hallucinogene svampe. LAD VÆRE. Ryg noget HASH eller drik noget alkohol, de virkninger er til at forudse. Mvh. Arne

Godkendelse af svar
Fra : turbo.dk

Dato : 29-08-04 18:17

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 29-08-04 18:19

Hvis du gider arne så skriv lige til mig ang dette vil gerne spøre dig konkret...?
turbo__dk@hotmail.com

Kommentar
Fra : tumultdk

Dato : 01-09-04 17:09

Interessant emne.
De førhen så gode steder syd for Århus er ved at være overrendte.

Kommentar
Fra : g.lykke

Dato : 02-09-04 15:06

ja og hjemmesiden skovtrolde.dk eksisterer ikke mere eller er flyttet til ukendt
adresse.......kender nogle mon siden ????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-04 03:06

g.lykke -> Læste du ikke min kommentar til dit svampe-ævl? Eller vil du bare lære noget?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-04 03:13

g.lykke -> Jeg mente selvfølgekigt IKKE lære noget?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-04 03:20

g.lykke -> Det er jeg squ meget ked af. Det var jo slet ikke dig der kom med den tåbelige bemærknng.

Det var liseaa.