/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Handel med dankort på Amazon
Fra : Reset
Vist : 1256 gange
100 point
Dato : 24-08-04 22:24

Jeg har fundet et par CDer på Amazon Uk, som jeg godt kunne tænke mig. Er der nogen der har erfaring dankort transaktioner på Amazon-jeg tænker selvfølgelig på sikkerhed.

Reset

Accepteret svar
Fra : syllemus

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-04 22:37

Har handlet på Amazon.co.uk nogen gange (cd`er), har ingen uheldige erfaringer med hensyn af betaling med Visakort. Marterialet jeg har bestilt er kommet med posten 3 dage efter.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:08

Tror osse du er rimelig sikker! Desuden er du jo skadesløs ved misbrug på nettet så vidt jeg ved!

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 24-08-04 23:09

Hvis de bruger en Https er dine oplysninger sikret på siden og kan ikke ses af andre- du kan se om der står https (secure) i adresselinien.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 25-08-04 08:29

BARE KØB LØS på Amazon!!! Jeg handler jævnligt på Amazon (mest bøger og både på den engelske og amerikanske) gennem de sidste 3 år og jeg har ALDRIG haft dårlige erfaringer med hverken sikkerhed eller leverancesvigt. De var endda så venlige at skrive engang jeg havde bestilt fire bøger, at den ene bog var udsolgt/i restordrer på den engelske Amazon men at de ville eftersende den fra deres amerikanske forlag så hurtigt som muligt, uden merudgifter selvfølgelig....selvom der er lidt dyrere udgifter ved sendinger fra et ikke EU-land. Men den kom så 2 uger senere fra USA: FIN SERVICE!!!

Mvh
PAlle jensen

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-08-04 08:34

Jeg kan også kun tilslutte mig. Jeg har købt dvd'er på Amazon, og kan kun sige, at deres service er i top. Man får mail om, hvornår ens vare er sendt afsted og man kan til enhver tid følge sin vares vej hen til én. Jeg bestilte en musik dvd, som overhovedet ikke er til at få i Europa og betalte med Visakort. 5 dage efter lå varen på min dørmåtte. Hurtigt og effektivt. Kan kun varmt anbefale Amazon. Kender iøvrigt flere med lige så gode erfaringer som mig selv samt ovenstående.

Kommentar
Fra : Yude

Dato : 25-08-04 10:43

Køb du bare løs. Som de andre siger, kan du roligt betale med kort hos Amazon. Og mange andre steder.
Amazon er fin og jeg køber selv bøger der af og til, men når jeg skal handle cd'er, plejer jeg at bruge cd-wow.com. De er meget billige og hurtige. På trods af at sitet måske ikke ser helt så professionelt ud som fx Amazon, er der intet i vejen med servicen. Varene kommer efter 3-5 dage og de bliver sendt fra Sverige, så der er heller ingen overraskende ekstra afgifter. Bare et godt råd.

\Yude

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-08-04 16:35

Til Yude: Problemet med cd-wow er bare, at de ikke har så stort udvalg som Amazon, - men det er klart en fordel ellers at tjekke cd-wow og se, om de har det, man ønsker inden man bestiller fra Amazon.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 25-08-04 22:16

Tak for hjælpenallesammen, jeg føler mig beroliget, ved ikke rigtig hvem der skal ha´ pointene, men Syllemus var vel egentlig hurtigst ude.

Hilsen Reset

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 25-08-04 22:16

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 25-08-04 23:40

Hej Reset

Tak for de 100.
Her er i øvrigt også en anden god side med cd`er, den er billigere med forsendelsen, har handlet der et par gange- klik ind på www.cdzone.co.uk

syllemus