/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien
Fra : uv4p32h3
Vist : 433 gange
20 point
Dato : 24-08-04 20:55

Hvad gør man, når proceslinien pludselig er væk? (win xp)

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-08-04 21:03

Så ligger den højst sandsynkligt i en af siderne eller oppe i toppen af din skærm!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-08-04 21:08

Du sætter din cursor ned i bunden af skærmen, og hvis din proceslinie så kommer frem, højreklikker du, vælger egenskaber og fjerner fluebenet i skjul automatisk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 21:21

Prøv at trykke på windowstasten.

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 24-08-04 21:38

Højreklik på start --> Vælg egenskaber --> Vælg fanen Proceslinje --> Sæt flueben i "Læs proceslinje", fjern flueben fra "Skjul automatisk proceslinjen", og sidst: flueben i "Bevar altid proceslinien øverst".

Venlig hilsen
Jakob

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:22

Prøv at føre musecurseren helt ned i bunden og se om den ændrer sig til en lodret pil! Hvis den gør så, så hold venstre musetast nede mens du trækker opad. Prøv hele vejen rundt langs skærmkanten.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 25-08-04 20:41

Sandsynligt er den i bunden - så kan du trække den op med musen- eller kan du slet ikke se den i kanten af skærmen nogen steder?

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 20 point
Dato : 25-08-04 20:44
Kommentar
Fra : uv4p32h3

Dato : 25-08-04 23:44

nodesktop.reg ? hvad gør denne fil (tilføjelse til registreringsdatabasen) ?

Kommentar
Fra : uv4p32h3

Dato : 25-08-04 23:47

proceslinien er virkelig ikke at se nogen steder.
alle de gængse (windowstast, ctrl. esc, mm) har ingen virkning. Flueben er / var sat.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 26-08-04 08:48

Ja den tilføjer de ændringer til registreringstadabasen som giver dig proceslinien igen.

Godkendelse af svar
Fra : uv4p32h3

Dato : 26-08-04 15:31

Tak for svaret dannyboyd.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 26-08-04 15:40

Ok det var bare lige et fix jeg fandt . tak for point