/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføje værdi i regedit
Fra : e.p.
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 05-07-02 17:02

Jeg skal tilføje værdien EnableUDMA66 af REG_DWORD typen, og sætte denne til 1. (Dette aktiverer understøttelsen af Ultra DMA66) i mappen HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000

Men.....når jeg så står i mappen \0000 og højreklikker, så kan jeg vælge mellem:
* Ny nøgle
* Ny strengværdi
* Ny binær værdi
* Ny dword-værdi
* Ny multistrengsværdi
* Ny udvidelig strengværdi

Skal jeg vælge dword, og hvad gør jeg derefter

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 05-07-02 17:31

Hej E.P.

måske denne her side ka' bruges -->
http://www.winguides.com/registry/display.php/781/
der også har et skærmbillede med...

eller her under "UDMA66 ACTIVATION" -->
http://www.webtxt.com/articles/220701/1.htm

men umiddelbart skal du vælge dWord, Skrive "EnableUDMA66" og gi' det værdien 1, hvis du ska' ha den sat til...

håber det ka' bruges...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : e.p.