/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win xp(pro) lukker automatisk ned
Fra : openphone_unlock
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 24-08-04 14:14

hej alle
jeg har nettop instaleret windows xp
men inden jeg kan nå at hente opdateringerne (sp1. osv) kommer der en meddelelse om at der lukkes ned om 1min og så genstarter den
og gør det samme igen og igen

jeg har prøvet at fjerne denne virus med programet stinger den finder fint nok en virus og sletter den
men så snart pcen skal på nettet går det galt igen
hvad gør jeg for at få det til at virke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 14:19

Du kan prøve at gå ind på www.arlet.dk og ind under menupunktet Besøg af Blasterormen. Der står en ganske god forklaring på hvad du skal gøre

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-04 14:58

hejsa formater den igen også instaler du Zone Alarm inden du går på nettet

http://www.download.com/ZoneAlarm/3000-2092-10306241.html?tag=lst-0-4

Godkendelse af svar
Fra : openphone_unlock

Dato : 02-01-06 16:54

Tak for svaret gril.
ja det er lang tid siden
bedre sent end aldrig