/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Besked til Keldd fra Arne
Fra : arne.jakobsen
Vist : 441 gange
1 point
Dato : 24-08-04 13:20

Hej Keld. Tak for emil med det fine billede. Du har da helt ret i at din indbakke er ude af funktion. Surt show. Jeg HAR prøvet at besvare din emil, men fik besked fra Mail Delivery Service at du ER nede.
De/det tilsendte svampebillede gjorde det helt klart at der er tale om blækhatte. Meget lys, tynd stok og Meget mørke, tætte lameller. De "løb jo også væk" i løbet af ét døgn. For at afhjælpe dit kommunikationsbehov (også med andre) kan vi jo foreløbigt Smalltalke her.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 15:27

Godt nok Arne.
Noget møg med mine mail,men der arbejdes på sagen siger Tiscali,det har de gjort i 24 timer nu.
Jeg kan godt sende og har sendt een mail til, til dig,så lad os se hvornår situationen bedre sig.
Som det er lige nu,skal jeg rundt og kigge i spørgsmålene en gang i mellem,med "håndkraft" for at følge med i hvad der foregår i det ydre samfund.
Det er ikke sjovt at være "holdt uden for",men tingene ordner sig vel,så foreløbig tak.Det blev jo godt nok ikke til nogen font denne gang,men nu kommer de rigtige Parykblækhatte snart,og så skal der altså føres et slaraffenliv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 15:31

Keldd -> Du kan squ da bare stå på din historik hele tiden og så blot trykke Opdater engang imellem!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 15:34

Fik jeg i øvrigt fortalt dig, at jeg idag fik mulighed for at bedømme det samme tip 2 gange? Siger ikke hvilket.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 16:02

10-4
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:07

Skal i øvrigt til Grill-aften. En af kollegerne i firmaet holder åben-have m Grill m.m. Men med det vejr vi har herovre lige nu bliver vi sikkert nødt til at flytte indendørs (Regn i stænger). Men det bli'r forhåbentligt hygge-hygge alligevel!

Har lavet en anden tråd for at lokke flere til denne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 16:14

Har set det.
Er nødt til at spise resterne fra igår,det er sidst på måneden,men hyg dig.
Hvad skal i have?Det kan være jeg bliver mæt ved at høre om det.
Ah,der er stadig lidt gulerødder tilbage i haven så jeg dør ikke af sult.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 16:18

Jamen daaavs!
Hvad sker der her?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:20

Har du været inde på DMI's Nedbørs-side?
Gulerødder er godt. Jeg tror såmænd godt du kan spise Blækhattene, men tvivler stærkt på at de smager af noget. De fylder ihvertfald ikke. Og så er der nogle af dem der har Antabus-virkning. SO Beware!
M.h.t. Menuen: Aner det ikke. Men du kan jo få en rapport når jeg kommer hjem igen. De andre skal på job i firmaet i morgen, så det slutter nok relativt tidligt. Jeg har hjemmekontor og kan stå op når jeg har lyst.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:21

Hej Creamy. Læs fra Top.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 16:28

Creamy:
Det er min indg.mail der er nede,så har Arne lavet den her.Jeg kan se den her manuelt,derfor.
Hvad har du oplevet idag?Nogen gode rygter?Er du kommet til penge?Eller hvad som helst.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 16:31

ja ja, jeg har forstået at dette er en besked til Keldd, men mener jeg er blevet inviteret.....jeg er nemlig stor 'fan' af Keldd

Skal vi snakke om de der paddehattekedeligetingester - eller må man bevæge sig væk fra emnet?!!?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:34

Creamy -> Selvfølgelig må du da det. Det med svampene var bare lige noget Keld og jeg skulle ha' af vejen før alle Keld's Fan's kom væltende!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:38

Mere Creamy -> Når jeg sagde læs fra top, mente jeg: Der står andet end svampe. Bl. a. at Keld's emil er nede og hvorfor jeg har oprettet denne tråd!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 16:38

Mest til Arne...

Næste gang du klager over vejret så burde du tænke på Charrapundji i Indien, her får man op til 26 meter regn om året, det er 37 gange gennemsnittet i Nordeuropa.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:46

Søde Creamy -> Jeg har da ikke klaget over vejret, blot konstateret tingenes tilstand.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 16:51

Creamy,du er sød
Hr. expert er over i linket der henviser her til,så gud ved hvornår
skvadderhovedet dukker op her.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:55

Ja Keld, man må da sige at du har fået en helt ny og uventet Fan. Den tråd var jo udtrykkeligt KUN til DINE FAN'S!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:04

Nå ja,men han kan bare komme herover,så pudser vi creamy på ham,men det tør han nok ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 17:05

Nå - her gider Keldd godt svare på emiler....................

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:06

Keld -> Har du læst emesens seneste indlæg på den anden tråd?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 17:08

Creamy er da ikke så skrap...........................når man ikke siger hende imod.
Men sådan er det vist med de fleste damemennesker

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-04 17:12

Nånå Keldd
Her skal man finde dig.
I færd med at smigre creamygirl

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:13

Jeg overvejer kraftigt at lukke den anden tråd, men synes stadig at vi mangler enkelte Keld Fan's her. Og måske KAN den anden holde div. skvadderhoveder væk fra denne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:17

Hvad så eme,du ved da min mail er nede(ja jeg har set ham Arne,men han har vist ikke rigtig fod på computere og så`n ,hva´så eme,hvor skal du hen i din ferie??
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-08-04 17:19

Jeg føler mig udenfor, så jeg må hellere poste også!!
Jeg vil dog understrege, at jeg ikke er fan af andre end Madonna! Men hun poster vel næppe her

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:19

Dova.
Du render efter Tedd,jeg har fået det at vide,ja,nemlig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:23

Har I i øvrigt set min kommentar kl. 15:34?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:23

Bli` her nu Calista.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-04 17:23

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 17:24

Calista - hvilken Madonna
Keldd -jeg ved godt din mail ikke virker.
Jeg havde også vrøvl med vores egen mailserver, den smed en mail væk som jeg skulle bruge - den troede det var spam fordi mailen kom fra en mailrobot.
Jeg skal til en lille græsk ø som hedder Poros. Også skal jeg til Epidavros og synge.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:27

Jeg skal spise,kommer om snart.
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:30

eme -> Ja gu' er der masser af ting jeg ikke har specielt meget forstand på m.h.t. computere, det har jeg altid haft folk til. Jeg gør mig jo heller ikke til af at være EDB-nørd, blot fortæller jeg at jeg har arbejdet som Programmør/Planlægger i > 20 år. Men altså med andre til at klare DE paragraffer. Og jeg ser da gerne at du sender evt. kritik af mig eller mine spørgsmål/svar direkte. For ikke at lægge min email ud på kandu for tit, ka' du jo be' Keld om den!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:30

Eme,
bare det var mig. har aldrig været på de kanter.Er du i Kor?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 17:30

Jeg har også prøvet at blive tilbudt at bedømme det samme tip to gange, men hvis du kigger efter Arne - bliver dit andet bud ikke registreret - og du modtager heller ikke de 10 point 2 gang..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:35

Arne,indlæg 17.17,det var en joke til eme,jeg tror du misforstod.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 17:39

Kor - nej nej - men de hujer meget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:45

Creamy -> Nåååh, jamen så er det jo bare en lille fejl i systemet. Jeg checkede ikke poængerne. Men der må så ha' væren en anden der afgav stemme samtidig med mig, for før mit 2'nd svar var der 3 efter var der 4 og *'erne passede så nogenlunde. At nogen gider at give *er til skodtips, fatter jeg ikke, det er jo kun 10 ledige point. Dem får vi jo alligevel 20 af om dagen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:57

Keld -> Ref. din 17:35: Jeg bryder mig da heller ikke specielt om at være genstand for en joke! Medmindre jeg har blot en anelse om hvad den drejer sig om!!! OG at den ikke er ondt ment!! Joke bare videre!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 18:36

Hov hov jeg har ikke påstået noget om nogens evner/viden om noget som helst.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 18:41

Man kan jo ikke gøre for at man har charme, Keld

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 18:50

Du har nu også charme Tedd...pyt med, at du måske har lidt sure tæer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 18:59

tedd,
ah hvad,jeg ligner en græsk-romersk sportsgud Ha Ha .

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 19:01

En 'blød' græsk-romersk sportsgud
Var inde på din hjemmeside Keldd. Er der en grund til at vi kun må se din bagdel?! og hvorfor ikke ligge et billede ind, hvor du tager styrthjelmen af

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 19:02

Eme,nej det har du da ikke-er ikke helt med.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 19:06

Creamy, en anden gang, en anden gang.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 19:06

>>>>>>>>>>eme -> Ja gu' er der masser af ting jeg ikke har specielt meget forstand på m.h.t. computere, det har jeg altid haft folk til. <<<<<<<<<

Er det for resten din veps der bliver pudset.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-04 19:24

Ja, det var en god ide: Keldd uden "fald-af-hat"

Øøhh, er du sur endnu Keldd????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 19:31

dova,
nej,jeg vil ikke gå rundt og være sur,og øh øh skal vi,nej jeg tør altså ikke sige det.
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 19:33

Sig det bare Keldd. Vi andre lukker øjne og ører

Kom nuuu - fortæl fortæl!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 19:41

Jeg er med på en lytter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 19:58

Ja,jeg vil gerne,øh nej altså jo,det er altså svært det her ,
ja jeg vil,i må altså ikke sige det til nogen,nu
jeg tør ikke hvad nu hvis hun siger nej???
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 20:05

Sig det så Keldd...........................være gode venner................nemt ikk'

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 20:12

Nå ja,så host host skal vi ikke,altså dova,skal vi ikke,
jeg tror jeg venter til i morgen,jeg ryster sådan over det hele.
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 20:23

SIG DET SÅ KELDD.. FOR POKKER DA!!!!!
Vil du ha' Dova til kæreste?! det er jo lidt af en trend her på kandu
Øhm, hun har vist en mand - men vi sladrer ikke, vel emesen [hør]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 20:26

Jeg bliver den første som sladrer...................af bar misundelse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 20:30

Øh dova jeg skulle spørge fra de andre,nej den er ikke god.
Ja øh jo,DOVA VIL DU GODT VÆRE MIN KÆRESTE,nå,i troede ikke jeg turde hva`men det gjorde jeg HaHa.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 20:33

Husk sidevogn når I skal ud og motorcykle -
Dova bagpå og hendes mand på din side

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 20:34

KjældeKeldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 20:35

Keldd - spørg også lige Hr. Dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 20:51

Ja,I kan bare gå og drille ka`I.
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-04 22:30

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 22:45

Hej allesammen, så er jeg tilbage fra aftenens Firma-grill-tamtam. jeg kan se at I rigtigt har hygget jer, men blev ikke helt klar over om dova fik sig en cyper-kæreste?
Keld -> Menuen var: Ovnbagt svinekam (Rosa & saftig) m. Flødestuvede kartofler (og det VAR fløde), dertil selv-mixet salat og vin & eler øl ad libitum. Dessert: chokoladekage m. hjemmelavet nougatis, kaffe og the. Vi sluttede kl. ca. 22:00 grundet arbejdsdag imorgen. Nød du dine gulerødder?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 22:59

Fint arne,og gulerødderne var også fine.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:06

Overskriften Besked til Keldd fra Arne? Betyder det at vi skal mødes ude på heden fordi, der er våbennedkastning i nat?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:08

Keld -> Spiste du surt til de gulerødder?

Emesen -> Keld's indlæg 17:17 kunne sagtens tydes sådan, derfor min lidt harske kommentar.

Men je er da heldigvis stadig en glad "drend".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:16

Hej tedd Hvis alle var ligeså lynende smarte som dig, var Harrild Hede nu fyldt med små firepersoners fly fyldt med kandu-folk fra hele landet.

Og tilgiv mine små stavefejl. jeg er Rødvins-ramt.

Nu tordner det squ udenfor!

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 1 point
Dato : 24-08-04 23:16

eme og arne,glem 17.17 kommentaren,kan være den lyder lidt tvetydig,men det var på ingen måde for at virke syrlig.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 23:19

Jeg ved ikke hvad en Hede er,jeg er fra København.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:23

Tordner osse her!! Så nedkastningen er nok udsat!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:25

Der er da noget med at der går tog til Hedehusene Keld?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:25

Keld -> Det er fordi du stadig kun er en sød lille dreng. Jeg ved da tilfældigtvis at I har noget der hedder Hedebyerne oppe i nærheden af København! Hvor fa'en er tedd fra? Troede også HAN var Sjæde?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:30

OK tedd -> HedeHUSENE. Sjuske/Huske-fejl igen.
Nu regner det også i spande og Stankelbenene flyver vildt omkring i stuen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:31

Sidder i vesthimmerland lige nu!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 23:35

Jeg tror i har drukket begge to,det eneste jeg får er vand,fordi jeg er fattig,
men mit sjæleliv er rigt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:36

Keld -> Har DU ikke savnet Bjarne og ans i aften? Jeg var da overbevist om at også DE var K'Fans?

Lagde du i øvrigt mærke til hvor hurtigt skvadderhovedet forsvandt fra den anden tråd, da jeg blot ANTYDEDE at han KUNNE være K'Fan?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:40

tedd -> Hej JYDE.

Keldd -> Shame on You, så burde du jo netop vide hvor Hedehusene ligger! Bliver det så til noget med den cyber-love?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:45

Keld -> I eftermiddags skrev du at du havde sendt endnu en emil til mig! DEN har jeg ikke fået! Kan du nu heller ikke sende emiler mere? Prøv lige igen.
Og hvis det bli'r til noget mellem dova og dig: Så (som Creamy sagde) kommer det ikke videre. I hvertfald ikke til Hr. dova?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 23:47

Ham fik vi ikke fornøjelsen af i aften det skvat.
Det går ikke så hurtigt med øh du ved.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 23:52

Jeg har da en 80 min. CD med Søren Kragh Jacobsens FEDESTE pubertetssange fra 70'erne, hvis det var noget?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 23:52

Arne:
Så sender jeg den en gang til når tiscali kører optimalt,den skulle være oppe 02.00,
men vi er vel gået i seng inden da,og så kan det jo være den dukker op(den jeg har sendt)
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-04 00:01

Ja, ja Keld. Tak for aftenens hyggesnak. Og du ER tilgivet for 17:17. Vi snakkes ved [hør]

Holder tråden åben til din emil virker igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-04 00:03

NU kom der squ lige en emil fra dig Keld. Det var den samme som jeg fik i eftermiddags!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 00:04

Må i seng , tak for i aften,hils dova hvis hun kommer forbi.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 13:39

Hej Keld. Er din emil kommet i funktionsduelig stand igen? Jeg har stadig ikke modtaget din 2'nd emil!

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 13:56

Nå. Jeg har lige sendt den emil til dig, jeg prøvede at sende i forgårs, og det virkede, så kan jeg jo godt lukke denne tråd. Og fedt nok, hvis bare én af de andre åbner den for at se hvem jeg gav poænget, får jeg det igen. Den smalltalk jeg åbnede for nogle dage siden til 100 poæng har MERE end betalt sig ind, så det ender jo med at jeg må til at give rigtigt mange poæng for mine smalltalk's for at slippe af med alle de ledige poæng der bliver ved med at regne ind på kontoen! Vi tales ved.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 14:58

Godt nok godt nok altsammen,nu er det snart weekend,så kan vi
jo håbe på,vi får en konstruktiv smalltalk igang,det kan være Bjarned dukker op,
han er ikke løbet hjemmefra,rendte på ham i fotopanelet igår.
Vi snakkes åh ja,jeg er altså ikke så meget for at have konkurerende pointjægere
Hilsen
Keldd.
Emiler een m.svampe,een m.æbletræer=2,ikke osse??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:06

Yes Keld, venter med længsel. Vi er forresten en hel masse folk der småchatter i en kandu tråd lige nu. Bland dig!