/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med Stand By funktionen
Fra : Track
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 24-08-04 11:32

Min bærbar vil ikke gå i Stand By. Den stopper fint alle programmer og går næsten i stand by, men ikke helt. Den stopper med en blå skærm og blæserne kører stadig.
Det har tidligere virket men jeg blev nødsaget til at formaterer. Siden har jeg forsøgt at geninstallerer win for at afhjælpe problemet men uden held.
Det er en HP Pavilion med Win XP pro.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 210 point
Dato : 24-08-04 12:07

Prøv at gå ind på Hp hjemmeside og få de sidste opdateringer til diverse hardware. Kan være en afdem der driller med at ikke at ville sætte sig "helt ud af funktion" Men så den er helt uptodate med drivere fra fabrikanten

Godkendelse af svar
Fra : Track

Dato : 24-08-04 18:22

Takker, så er det problem løst.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 24-08-04 20:24

Jamen det er jo rart når man kan hjælpe andre, så de ikke sidder og roder med de problemer vi andre har været igennem en gang.