/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
prøver lige igen.. dr. big
Fra : tiemaster
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 24-08-04 08:38

min dr. big kan stadig ik starte efter jeg havde den skilt ad.. men er da kommet så langt at jeg ved at det hele sidder rigtigt. at den ik er utæt og at der er gnist.. men hvad kan der så være i vejen den kørte perfekt indtil jeg skilte den ad.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 24-08-04 09:06

Manglende kompression, manglenede eller forkert brændstof tilførsel... Synlig gnist er ikke ensbetydende med at tændrøret levere reel gnist nok til at antænde benzin dampene...

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 13:34

Hej

Har du husket vakkumslangen, eller har du byttet om på nogle af dem?.
Jeg har værksteds-manualen som jeg evt. kan sende til dig. Det kunne måske afhjælpe dit "problem".

Mvh.
Mogens
Aalborg67

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-08-04 15:31

hej ålborg67 det ville være fedt... er du en der kender meget til pgo,er er nemlig fra nørresundby.....

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 15:41

Ja, det kan jeg ikke løbe fra,, Jeg har også værkstedshåndbogen til billige penge hvis det var noget "nordbo"...

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-08-04 15:44

er meget intraseret.. men er mere intraseret i at du kunne komme til nørresundby og hjælpe vil gerne gi lidt for det???? er ved at være noget træt af det hele...

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 15:47

Jeg har først mulighed Lør./Søn. Men det kan vi såmænd godt finde ud af..

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-08-04 15:54

det ville være rigtig dejligt kan du ik ringe lør el søndag ville være ok.. 98179210

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 15:58

10-4, vi har en aftale.. Jeg har noteret dit nummer. Hvad med Lørdag omkring middags tid?.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 24-08-04 16:00

det er bare fint tusind tak....

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 16:03

Vi ses.

Accepteret svar
Fra : Aalborg67

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-04 08:48

Hvad med de point?. Vi har jo en aftale og dermed har du fået løst dit spørgsmål Men rolig, jeg kikker over Lør./Søn. Men ringer først.. Har du alt værktøj mv.

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 13-01-06 10:41

Tak for svaret Aalborg67.