/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ingen ing.mail.
Fra : Keldd
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 23-08-04 23:07

Jeg får ingen post,men hvis jeg ser efter i en tråd jeg optræder i,kan der godt været kommet nogle kommentarer.
Kan godt sende en mail til mig selv ,men får den ikke.
Outlook ekspress 6 og XP Proff.
eme,indbakken er aktiveret. Skal jeg stritte den i havnen eller????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-08-04 23:18

Er det nyt problem, ellers er din udbyders server vel blot nede.

Din udbyders hjemmeside indeholder med sikkerhed en opsætnings guide.!!!!!!!!!
eks. cybercity. http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/e_mail/outlook_60/

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 23:33

taliskoko:
Ja,det begyndte i eftemiddags (jeg har Tiscali),har selv tænkt på om det var deres server der koksede,men hvis de fjolser ikke har fået det lavet,i løbet af 9 timer som det foreløbig har taget,så har de da et problem.
Men jeg må se i morgen hvad der sker,de har ikke skrevet noget som helst på deres side ,og Webmailen viser bare ingenting,så foreløbig tak taliskoko.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-08-04 23:35

Pøj Pøj med det. Vi må håbde det er TIScali der har klokket i den... Ellers fat i deres support og lad dem servicere dig for nogen af de mange penge du giver dem hver måned.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 23:40

Ja,sådan,og så er det
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 08:08

Jeg hjar lige en idé.
Jeg havde selv en mail jeg viste der var sendt.
Den blev opfattet som junk af vores egen server, men jeg så det ikke.
Så fik jeg sendt samme mail via hotmail - den lå som junk og ved et tilfælde kiggede jeg lige i junk-mappen.................der lå den.
det er åbentbart fordi mail's der sendes fra mail-robot opfattes som junk.
Prøv at se på din spamblokker eller hvad du har.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 11:09

eme
det hele Tiscali`s system,for indg.post,der er nede,har lige haft fat i dem.
Det er nok noget slemt noget,for de har foreløbig rodet med det i 20-25 timer,
og de tør ikke sige hvornår det er oppe.
Jeg ved der er ca.30mail til mig der ligger og roder rundt et eller andet sted,ikke noget livsnødvendigt,men ret irreterende,så foreløbig tak for assistancen.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-04 11:16

Det var jo det manden sagde...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 11:49

taliskoko,
ja det var det,men jeg kan manuelt bevæge mig rundt i de forskellige spørgsmål og se hvad der sker,
lidt surt,men jeg kan dog finde rundt.Men normale mail dem kan jeg ikke få fat i,heller ikke på Web-Mail,
så de står nok på hovedet,hos Tiscali i øjeblikket.jeg venter,kan ikke andet.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 09:26

Tak for svaret taliskoko.Alt funker i dag.
Hilsen
Keldd.