/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tv2 østjylland - sjove/frække sange
Fra : Dkkasper
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 23-08-04 21:46

Hejsa

Jeg så lige med halvt øje noget om en musikudgivelse imorgen fra en lokal (østjylland) sangskriver som har fået indspillet nogle sange som var halv frække men på en god og sjov måden...

Jeg hørte ikke rigtig efter - men har tænkt over det og jeg kunne godt tænke mig lige at vide lidt mere om det... kan nogen huske navn eller noget andet fra indslaget?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-04 21:57

Hej selv. Du kan gense det på Net-Tv: Brug denne Link:

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=205097

Venlig hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 23-08-04 22:48

Tak for svaret arne.jakobsen.