/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
hjemmefarvning/toning
Fra : Helle13
Vist : 1899 gange
50 point
Dato : 23-08-04 21:23

Jeg fik lavet lyse striber/reflekser i mit mørke hår i Marts måned.
Nu er mit hår vokset så meget,at det ikke er pænt mere. Hvad sker der hvis jeg selv toner håret med en skyllefarve i mørkebrun? Det gjorde jeg ofte før reflekserne,og altid med godt resultat.

Helle

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-08-04 22:09

Med farvning ved man aldrig hvad der sker. Det har med de kemikalier der bruges at gøre, nogle af dem kan give et meget overraskende resultat. Læs brugsanvisning meget nøje. Du kan være heldig at få den farve du vil have, men du kan også være uheldig et ende med grønt hår.
Så derfor ingen råd herfra.

The1best

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 23-08-04 22:12

Enig med the1best. Det kan gå som du forventer, men en risiko er der dog altid med disse hjemmefarvninger.
Gå i stedet til en frisør og bliv tilfreds med resultatet.

Accepteret svar
Fra : AnniRKK

Modtaget 50 point
Dato : 26-08-04 07:34

Hvad med de nuværende striber??
De vil jo altid være det lysere og det ville kunne ses igennem din toning.
Min veninde skulle engang farve sit eget hår, efter hun havde fået lavet lyse striber i det. Hendes hår endte med at blive grøn. Og det var jo ikke lige det resultat hun var ude efter, så hun måtte gå til frisøren og få dem til at hjælp, hvilket resulterede i at hun fik en meget kort frisure i stedet for hendes lange hår...

Så jeg vil nok også råde dig til at gå forbi frisøren, med mindre du er 100% sikker på hvad du gør ved dit hår..

Godkendelse af svar
Fra : Helle13

Dato : 30-08-04 12:31

Tak for svaret AnniRKK.

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 30-08-04 17:02

Og tak fordi at du valgte min besvarrelse.