/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Oversættelse af betegnelser
Fra : MrWhite
Vist : 708 gange
30 point
Dato : 05-07-02 13:47

Jeg kigger efter reservedele på engelske sider, og er i tvivl om nogle af betegnelserne.

Er "Contact Breakers" platiner?
Er "Downpipe" den forreste del af udstødningen fra cylinderen?
Er "Silencer" den bageste del af udstødningen?

Ikke det sværeste, men det er så træls at bestille noget forkert.

Morten
lundsby@hotmail.com
Honda CB500T'76 (vil gerne tale med andre med sådan en svend)

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 30 point
Dato : 05-07-02 20:45

Hej MrWhite

downpipe betyder direkte oversat nedløbsrør, så det kunne fint være forreste del af udstødningen.
silencer er en lydpotte
Contact breakers kunne godt være platiner, men oversat betyder det strøm afbryder.

ved ikke om du kan bruge det.

mvh.
Melander

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 23:13

Yes! That's right.
Carsten.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 23:17

MrWhite <MrWhite.news@kandu.dk> skrev i en
news:5T349.5706$G3.786766@news010.worldonline.dk...
> Jeg kigger efter reservedele på engelske sider, og er i tvivl om nogle
> af betegnelserne.
> Er "Contact Breakers" platiner?
> Er "Downpipe" den forreste del af udstødningen fra cylinderen?
> Er "Silencer" den bageste del af udstødningen?

You are compleately right!

--
Armand.