/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tips
Fra : netper
Vist : 336 gange
1 point
Dato : 05-07-02 12:23

Var det ikke muligt at sætte en grænse for hvor mange tips at en bruger kan skrive på en given tid så vi kunne slippe for denne mundhugeri

Per

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 11 point
Dato : 05-07-02 12:33

Hej Netper

Jeg tror det er svært at begrænse, så længe, der er det pointsystem. På mig virker det som om nogle er vilde efter at få point, og poster tonsvis af mere eller mindre ligegyldige tips, bare for evt. at få point, de kommer jo lige efter hinanden, og i alle forskellige grupper, og efter min mening er de altså ikke lige brugbare alle sammen. MEN! hvis der nu ikke var det pointsystem, så kom der måske heller ikke lige det tip som man kunne bruge, så det er nok en svær nød at knække.

God Weekend til alle

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : netper

Dato : 05-07-02 12:37

mente bare at det måske var teknisk muligt at begrænse en profil til at skrive f.eks. 5 tips pr måned eller uge

altså et job for KANDU

per

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 05-07-02 12:43

Jeg tror heller ikke det ville hjælpe at sætte en grænse på x antalt tips pr.brugere.
Hvor folk flokkes, vil der blive debateret for og imod. Men enig, mange tips er da lidt tynde i kanterne eller simpelthen rene gentagelser, men så kan man jo bare give tippet 0 stjerner hvis man er den "heldige"
Og husk så, hvad der er skidt for nogle, er guld for andre.
Mvh

Laurenzio

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-07-02 23:56

Det er vel ok til en vis grænse.

Der hvor gærnsen går syntes jeg er når, man begynder at hente tips fra nadre websites og ikke ved hvad man skal skrive til det tip, som man vil lægge op.

Så gør nogle det at de klipper og kopier alt det de kan komem afsted med, så det ser ud som om det er dem selv der har skrevet det, når man så kigger tippet igennem har de hugget hele teksten til tippet fra en anden site.

Det er lidt synd, at man bruger denne metode, da det jo intet viser om hvad den der skriver tippet ved om emnet. Ydermere får man bare et afskrift fra en anden website, var det så ikke nemmere at skrive en kort præcis tekst og så bare linke ??

Hvis ikke er tippet vel ikke godt nok til at blive bragt eller ??

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-07-02 00:50

Ikke for at skamrose mig selv, men dette er hvad jeg anser for et kort og præcist tip, så kan folk jo selv finde u daf anmeldelserne på de enkelte sider om de vil anvende tippet :

http://www.kandu.dk/dk/tip/1418

Godkendelse af svar
Fra : netper