/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
brænder, brænder for langsomt.
Fra : plb
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 23-08-04 15:58

Mjello

Jeg har en PHILIPS JR52CDRW USB brænder.
Den skulle jo kunne brænde me 52x gange men nero kan højest få 32x speed og det går jo en del langsommere.
Nogen der ved hvordan jeg ka få den til at yde 52x?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-08-04 16:00

usb brænder..vil det sige at den køre over usb porten ??
jeg er ikke den store nørd, men kan du overføre hurtigt nok til at brænderen kan brænde i 52

Junior

Kommentar
Fra : plb

Dato : 23-08-04 16:03

ja den sidder i usb porten.
hmm jeg ved heller ik nok om usb og den slags til at kunne sige det, men hvis nogen vidste om det ku være derfor?
lyder meget sandsynligt...
skal man så ha en hurtigere usb port?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 16:08

Hvis den kan brænde med 32 X har du den hurtigste USB! Grunden til at du "kun" kan brænde med 32X ligger enten i at skiverne ikke bliver genkendt af enten nero eller brænderen, eller kun er certificeret til 32X! Prøv at opdatere firmware til brænderen hos philips, og Nero kan opdateres på www.nero.com

Kommentar
Fra : plb

Dato : 23-08-04 16:14

hmm hvordan opdatere jeg firmware? (kender ik en gang ordet)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-04 16:18

downloader en firmware opdatering fra philips og følger anvisninger nøje! Du må f.eks ikke ha en cd i drevet!

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 23-08-04 16:23

det ser ud som om Philips's hjemmeside er nede lige for tiden, men tak for svaret!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-08-04 20:45

Hvis du har usb vers1. kører den ikke med full hastighet,har selv en phillips jr32rwdvk og den er meget sen når jeg bruker min bærbare pc