/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Vision Extreme
Fra : CCjunior
Vist : 2259 gange
50 point
Dato : 23-08-04 12:43

Jeg har kig på en flue stang af mærket Vision Extreme
Det er en 9 fods 5 stang som kun er 2 delt.
jeg kan få den for 1000kr fordi det er den gamle model. de nye er 3-6 delt..
kan det fåes billiger ???
husk at det skal være den gamle model... ellers er de oppe i 2800,-
Junior

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-08-04 12:57
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-08-04 13:01

De forhanler slet ikke Vision..
det jeg vil vide er om jeg bliver snydt. det virker som en god stang men jeg vil bare lige høre om de skulle kunne findes billigere andre steder...

Junior..

Kommentar
Fra : kayaemma

Dato : 23-08-04 20:36

Der er vist ikke ret mange der forhandler vision herhjemme. Den eneste jeg har fundet er:

Swan Products APS LTD
Ostervangsvej 4
DK-6715 Esbjerg
Tel: 45 (0)75 454630
Fax: 45 (0)75 124785
vision@dyvendal.dk

Du kan evt. sende dem en mail.

Der findes mange andre lækre stænger.

Kig evt på:

http://www.piscator-tackle.shopbasic.dk/

Gå ind under fluestænger/diverse. Der er et par gode tilbud.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-08-04 21:31

som jeg skriver andre mulighedder

Accepteret svar
Fra : Splitcane

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-04 11:23

Swan Products er grossisten for Vision (og andre varer) - de handler ikke med privatpersoner.

Prisen på 1.000,- er ikke til at tage fejl af. Jeg ville springe til. Har du prøvet den? Ellers er det nok vigtigt at du først beslutter dig når du ved du kan kaste med den. (Ikke fordi jeg tror det er umuligt, men blot du ikke bliver overrasket).

Der er mange udbydere af fluestænger på det danske marked, mange af stængerne er meget ens i aktionen, og ofte vil den lokale forretning anbefale grej som man har gode handelsbetingelser på (god avance). Hvilket du vil opleve hvis du laver en "mini forbruger undersøgelse" og spørger på samme type grej i forskellige forretninger. Husk også at spørge til grej du ved forretningen ikke har, men som forhandles i en af de andre forretninger (det kan ofte være morsomt at høre de ofte mærkværdige forklaringer).

Held og lykke i grej jungelen.

Kommentar
Fra : nbalive

Dato : 12-10-04 05:48

mener at www.salmonfly.dk fører alle vision stænger.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 14-10-04 22:03

Tak for svaret Splitcane.
jeg købte stangen og fortrød..
fandt den i 3 delt i vision+ fra et konkursbo..hehe..600 spir...

Junior