/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Jeg søger en BESTEMT slankekur-hotdog ku~
Fra : heidigraversen
Vist : 11158 gange
200 point
Dato : 05-07-02 10:33

Jeg var engang på en slankekur, hvor man skulle følge en kur i 4 dage til punkt og prikke. Herefter spise "normalt" i 3 dage og 4 dage til punkt og prikke igen.... osv. Jeg har altid selv kaldt den hotdog-kuren fordi man en af dagene må indtage 2 hotdogs til aftensmad. Ellers består kuren af eksempelvis sort kaffe, saltkiks, bananer, rødbeder, bønner, tun, hytteost, vanille is (meget mærkeligt ja), peanutbutter, toastbrød osv. Jeg vil virkelig gerne om ´nogen kan hjælpe mig med at fremfinde denne kur, da den er go´hvis man vil smide nogle få overflødige kilo.
På forhånd tak

Heidi Graversen

Kommentar
Fra : Lila

Dato : 05-07-02 22:35

Hej Heidi.
Jeg tror det er denne her du efterlyser:
1.dag:
Morgenmad: sort kaffe, te eller vand (samme hver dag), 1/2 grapefrugt, 1 stk. ristet franskbrød, 2 tsk. jordnøddesmør.
Frokost: Drikkevarer som om morgenen, 1/2 kop tun, 1 stk. ristet franskbrød.
Aften: Drikkevarer, 2 skiver kød, lige meget hvad, (85 g.), 1 kop grønne bønner, 1 kop rødbeder, 1 lille æble, 1 kop vanilieis.
2.dag:
Morgenmad:Drikke, 1 hårdkogt æg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.
Frokost: Drikke, 1 kop hytteost, 5 saltede kiks.
Aften: Drikke, 2 hot-dogs, 1 kop broccoli, 1/2 kop gulerødder, 1/2 banan, 1/2 kop vanilieis.
3.dag:
Morgenmad: Drikke, 1 hårdkogt æg, 1 stk. ristet brød.
Frokost: 1 stk. cheddar ost, 5 salte kiks, 1 lille æble.
Aften: 1 kop tun, 1 kop rødbeder, 1 kop blomkål, 1/2 melon (honning), 1/2 vanilieis.

Diæten fungerer ved en kemisk nedbrydelse. Der må ikke varieres eller erstattes med noget i kostplanen. HUSK-ingen
mellemmåltider.
Salt og peber må bruges, men ingen andre krydderier. Hvor der ikke er givet præcise informationer om mål og vægt er der ingen restriktioner andre end almindelig sund fornuft.
Denne diæt skal bruges tre dage ad gangen. I de tre dage vil man tabe 5 kg. Efter tre dages diæt kan der igen spises normalt, men spis ikke for meget! Efter fire dage med almindelig mad starter man igen med tre dages diæt. Der kan tabes op til 20 kg. på en måned. Det er en sikker diæt. Diæt sodavand kan drikkes i moderate mængder under diæten.

Håber du kan bruge den. Hvis du får gode resultater vil jeg da gerne vide det. Du kan maile til mig på bitte3@ofir.dk.

Med venlig hilsen
Lila.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 06-07-02 00:34

hmm...

Dette satte disse tanker igang :

http://www.fi.dk/mad/slankemad/slankemadtilmandfolk/doc012/

Så måske er den ikke så fordelagtig ?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-07-02 13:28

zonker>> Heidi efterlyser en en bestemt diæt,---hvilket hun får i en uddybende "KOMMENTAR" fra Lila.

Mon ikke Heidi og mange andre ved, at den bedste metode til vægttab er en total kostomlægning !!!!!!!!!!!!

Jeg farer i kridthuset fordi du trykker "FORMODET SVAR" Du, jeg og andre "gamle" brugere herinde ved jo efterhånden til hudløshed, at nye brugere som feks. Heidi ikke altid ved, at de kan afvise et formodet svar og dermed vælge at give point til den kommentar der besvarer vedkommendes spørgsmål.
Det er fint du gør opmærksom på "lappeløsninger" indenfor slankekurer, det fører næsten aldrig noget vedvarigt vægttab med sig (det ved jeg alt om ) men nu drejer dette forum sig altså om at besvare spørgsmål på bedst mulige måde ikke at komme med "tankevækkere" ---hvis---så kun som en "Kommentar"
Kan du ikke selv se det :-????

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 09:31

Undskyld Heidi...men

LOL

"heidigraversen" <heidigraversen.news@kandu.dk> wrote in message
news:XS349.5703$G3.786663@news010.worldonline.dk...
> Jeg var engang på en slankekur, hvor man skulle følge en kur i 4 dage
> til punkt og prikke. Herefter spise "normalt" i 3 dage og 4 dage til
> punkt og prikke igen.... osv. Jeg har altid selv kaldt den hotdog-kuren
> fordi man en af dagene må indtage 2 hotdogs til aftensmad. Ellers består
> kuren af eksempelvis sort kaffe, saltkiks, bananer, rødbeder, bønner,
> tun, hytteost, vanille is (meget mærkeligt ja), peanutbutter, toastbrød
> osv. Jeg vil virkelig gerne om ´nogen kan hjælpe mig med at fremfinde
> denne kur, da den er go´hvis man vil smide nogle få overflødige kilo.
> På forhånd tak
>
> Heidi Graversen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 11:19

heidigraversen <heidigraversen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XS349.5703$G3.786663@news010.worldonline.dk...
> Jeg var engang på en slankekur, hvor man skulle følge en kur i 4 dage
> til punkt og prikke. Herefter spise "normalt" i 3 dage og 4 dage til
> punkt og prikke igen.... osv. Jeg har altid selv kaldt den hotdog-kuren
> fordi man en af dagene må indtage 2 hotdogs til aftensmad. Ellers består
> kuren af eksempelvis sort kaffe, saltkiks, bananer, rødbeder, bønner,
> tun, hytteost, vanille is (meget mærkeligt ja), peanutbutter, toastbrød
> osv. Jeg vil virkelig gerne om ´nogen kan hjælpe mig med at fremfinde
> denne kur, da den er go´hvis man vil smide nogle få overflødige kilo.
> På forhånd tak
>
> Heidi Graversen
>
Hov.. den kur har jeg også været på! - kan huske det var for vildt... at jeg
måtte spise is når jeg var på skarp diæt - har åbenbart dog blokeret for det
med hotdog'sne - men den virkeede.. det kan jeg dog godt huske!

Anyhow.. prøver at ringe hjem for at høre om min mor stadig har kuren!

Katja

som mindes hvor vammetl det var at spise franskbrød med et godt lag
peanutbutter

Kommentar
Fra : atychsen

Dato : 27-10-02 13:12

Har lige et spørgsmål... Mår der står 1 stk cheddar ost, er det så 1 skive, eller er det et helt stykke cheddar ost? (puha, hvis det er en hel ost).
MVH Tina.

Kommentar
Fra : sonicboom

Dato : 08-07-03 18:16

Jeg har lige et spørgsmål....
Når der står en kop, er det så en standard kaffekop ?...

Kommentar
Fra : sarahjane84

Dato : 01-02-05 14:33

Jeg har hørt at denne "hot dog kur" skulle være farlig for ens helbred, hvis ikke man er virkelig overvægtig.. Kan det passe?

Mvh. Sarahjane84