/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sidefilen er for stor ??
Fra : Surf
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 05-07-02 04:36

min sidefil er for stor og jeg har for lidt virtuelle hukommelse skal jeg ændrer sidefilen/virtuelle hukommelse for ikke at få den fejl meddelsel igen

og hvordan gør man det

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-07-02 09:27

Hvilket program har du lavet filen i? - og hvor stor er den?
Hvor meget ram har du på din PC?
Hvilket styresystem kører du?
Hvor meget plads har du tilbage på din harddisk?
Ammitz

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-07-02 11:30

hold da k.. hvor er den Kommentar da dumt, det er ikke mig der har lavet den det er windows der har lavet den, men problemmet er løst for ser du det starte da jeg opdater min windows xp home så jeg gik bare tilbage dagen før jeg opdater min windows med systemgendansle, men hooooold da k........... hvor var din Kommentar da dumt, sig mig har du overhodvet forstand på windows var hr hmmm nej det tror jeg ikke du har

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-07-02 11:43

ja 256 md sd-ram og hvad så

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-07-02 12:48

Det er nok ikke "nok" ......
Hvilket operativsystem har du
Det er første gang jeg har hørt om at sidefilen er for stor...Den plejer gerne at være for lille

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-02 14:26
Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-07-02 15:37

det er win xp home jeg har men problemmet er løst for meddelle komt efter at jeg hadet opdaterer min win xp home men jeg gik bare tilbage i tiden med systemgendansle så jeg ikke hadet den fejl mere