/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ugens trend....
Fra : Toupie
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 22-08-04 20:56

Denne uges trend på Kandu.dk er helt klart "mobning" eller skal vi kalde det et jantelovssyndrom

... i næsten alle tråde, seriøse som useriøse bliver der "skændtes", "diskuteret" og "svinet" i bedste børnehavestil - jeg vil også være med, men ved bare ikke hvem der skal stå for skud

Hjælp mig med at finde et offer ....eller skal vi ikke bare hæve niveauet og finde den voksne og ansvarlige tone frem?

// Toupie

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-04 20:59

Hej
Jeg synes bare der er et par stykker der har udvist en temmelig "øretæveindbydende" adfærd i den seneste tid, og så er det sgu svært at holde kæft.

Selv om det ikke er særlig "voksen og følsomt" at skændes på den måde

dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 21:00

I kan skæld mig ud - for nu skal jeg se TV.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 21:01

Hej Dova, jeg syntes det bare startede med et par stykker.....men det har godtnok haft samme effekt som en meget smittende sygdom

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 21:01

Emesen, du er da for sød til at skælde ud

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 21:03

I er nogle dåmme selvcentrerede tøser.................nemlig.
Hjalp det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 21:04

Emesen er da ikke for sød at skælde ud!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 21:05

Tak Tedd - så kan jeg lægge lommetørklædet til side.
.....................TV

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 21:05

Nej det er han hvert fald ikke når han kalder os for selvcentrerede tøser, nej!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 21:14

Der var da ikke nogen der hev håret af hinanden igår,alt var da konstruktivt.
Jeg er også sur over jeg svarede skvatmiklen Ex_pert,i en tråd i dag,men det er også sidste gang
det sker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-08-04 21:14

Hejsa!
Lige hjemkommet efter 6 ugers sejlerferie, ser jeg at humoren og "bidskheden" stadig er den samme på kandu
Der er også nye tips i katagorien fisk ---rart at vide for en gammel akvarist
Nå-pyt---hej allesammen, nye som gamle--- og fortsat god søndag.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-04 21:24

hehe! sidder lige og får mig en griner i selskab med en oldgammel film

Heaven
I'm in Heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
'cause I seem to find the happiness I seek
when we're out together, dancing cheek to cheek

MEN HVOR HULEN BLIVER MOLO AF????

Nu har jeg danset kinddans med mig selv i flere TIMER!?

Jep - jeg skal nok tage min medicin nu

//Creamy (der tror hun lige giver ham the_expert, hvad han ber' om )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 21:40

Hæhæ Creamygirl
Molo han sidder nok et eller andet sted og ryster af skræk for om den hidsige adfærd du har lagt for dagen i de seneste dage, skulle gå ud over ham hvis han "viser sig".

Men du trænger til din medicin skriver du . Har du overvejet om det er bivirkninger fra den, der har fået dig til at tænde sådan af de seneste dage
For lige nu lyder du helt "stabil"

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 21:41

Vi skulle nok lade være Creamy,men jeg kunne heller ikke nære
mig.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 21:45

Hej Dabj, velkommen hjem fra ferie var det en god tur?

Tedd, roooooolig nu du er stadig sødere end Emesen

Emesen, det der hjælper altså ikke, vil stadig ikke skælde på dig

Creamygirl og Keldd.......kan I så styre Jer, i møgunger

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 21:48

Øh,jeg har ikke gjort noget.Ikke ret meget ihvert fald.

Hilsen .oD
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 21:50

Ups,om igen
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 21:51

Keldd, du har da vist fået pudset din glorie i creamygirs mosters sommerhat

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 21:52

Ja det kan være der snart sker noget.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-08-04 21:53

->Toupie
Kanonferie---men måtte hjem med toget---he he solgte "skivet" på Fyn og fik det godt betalt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-04 21:54

Næh Dora, det har jeg ikke overvejet, men det vel også så rigelig at du har.
Du lyder forøvrigt selv som værende stabil efter dit lille stunt forleden dag

//Creamy (som ikke kan fordrage kedelige sommerhatte )

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 21:56

Dabj, det er da ikke dårligt først ferie og så få dækket udgifterne begefter - sådan skal det da bare gøres

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 22:38

Ok! Bare jeg er sødere end emesen!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 23:08

Jeg er søvnig,så
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:11

Emesen er ikke sød - han har fået en ny hobby..............akvarier.
Så efterhånden som jeg lærer det med fiskene skal jeg nok komme med mange tip.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 23:22

Jeg skulle lige ud og børste tænder.Øh eme,kan du ikke prøve med
rødspætter,dem kan jeg godt li`. så er det dyner.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:23

Rødspætter er for flade - det skal være skrubber.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:24

Husk at give dem en gammel sur sok, som afledningsmanøvre hvis det er piratfisk, emesen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 23:26

Fisk!!!!!! hvordan kom vi lige fra børnehaveniveau til fisk????? men ok, hellere fisk end svin

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:27

Tedd - til din oplysning, så er skrubber dejlige spisefisk.
PS. Har du kigget i hundespørgsmålet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 23:28

Hold så op,jeg skal i seng.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:29

Ja Hundespørgsmålet! Det kunne jo osse være tricket virkede med hundestejler?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:31

Hunde stejler ikke det er kun heste der kan det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:38

Hvordan er det lige man opdrager en fisk? Den skal jo gerne se net ud!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 23:38

Creamygirl
Hvis du nu lover at droppe medicinen med alle bivirkningerne, tilgiver jeg, at du stavede mit navn forkert.

mvh Dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-08-04 23:38

Emesen, kan hunden ikke bare få en af dine fisk???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:39

Kommer hende bikertøsen nu med sine bidske kommentarer igen?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:45

Pas nu lidt på Tedd, hvis Dova køber en Harley .................har hun også "venner"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:49

Jeg har næsten været "plastic rocker" i min unge dage!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:55

Tja - læderjakke med rød pels indenfor, åbenstående naturligvis, og nøj hvor man frøs om vinteren - og så ud og danse med tøserne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-04 23:56

Jep det var tider! Og så op på sin Kreidler og "terrorisere" nabolaget!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 23:59

Jeps Here I A-am

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 00:00

Næe det var en hvid Vespa GS med røde håndtag og grøn vindskærm på baghjulet ned ad vesterbrogade på vej til kødbyen og danse.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 00:04

Kreidlernørd med åbenstående "babyrocker" læderjakke, cowboybukser med svaj og lidt for korte bukseben, "popstøvler" og "æggeskal-styrthjelm" Vi kende typen Jowjow

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 00:10

Ingen styrthjælm kun tophue - man var vel sej ikke. (fjols Eyvind)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 00:13

Har vi mødtes på Vegger Kro Dova?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 00:14

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 00:15

ak ja Vespa! Sådan en tog jeg motorcycle kort på

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-04 00:18

Tedd han har fødselsdag og det har han jo og det er i dag...Tedd han har fødselsdag og et stort TILLYKKE skal lyde herfra

Og så lige en kæmpe krammer

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 00:18

Nej, det tror jeg ikke lige vi har tedd, der mener jeg ikke jeg har været nogensinde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 00:21

Det var ellers en rammende beskrivelse du kom med om mig Dova

Jamen Tak Toupie pige! Det er ellers hemmeligt!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-04 00:23

Tedd, intet er hemmeligt på Kandu.dk

.....og creamygirl: nej det står ikke i Tedd´s profil

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 00:25

også fra mig tedd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 08:14

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 09:19

Nåh, ja tillykke tedd og ikke noget med lemfældig omgang m.flaskerne,ah skidt lidt må du gerne.
emn,vi er nok faldet over hinanden i Kødbyen,Colombo,på Bakken og hvor det ellers foregik for et par dage siden
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 23-08-04 11:13

tjaaaa når man som kelddddd er mental underfrankeret så vil det blive plat

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 15:47

Hvis man så er overfrankeret.................skyder man så langt over målet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 15:50

mentalt underfrankeret? Den har jeg godt nok aldrig hørt før! Skal modtageren så betale?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 15:52

Bikertøsen må da osse godt kramme mig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:06

Jeg er godt nok ikke til de der bikertingester, men du får nu et kram
og et tillykke alligevel

Ak du skønne 'jomfru'...skønt stjernetegn.. by the way

//Creamy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 16:07

Tedd - fortæl fortæl................ om gaverne.
10 striptease tøser i en lagkage eller hvad.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 16:12

Jomfru? Jeg er da Løve har jeg fået fortalt?? Men tak for krammet creamy

emesen I wish, men så må jeg jo nøjes med beach volley for kvinder, og håndboldtøserne senere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:17

Jah, jeg tænkte det nok. Du ligger i skæringspunktet mellem jomfu og løve.
Alt efter temperament starter jomfruen enten den 23, eller 24 august.
Hmm....løver er nu heller ikke at kimse af

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 16:20

Hmm! En jomfruløve

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 16:27

Jeg er lige kommet, hvad laver I??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:39

Vi laver da ikke noget
Sad lige på en hjemmeside og fandt ud af, at ifølge WHO finder der 69.444 samlejer sted hvert eneste minut....det er dælme mange

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 16:40

Åh undskyld tedd
KRAMMEKRAMMENUSSEPUSLEKRAMMEKLEMMENUSSE
endnu engang stort

hilsen dova

P.S. Så vil jeg sgu også vide hvor gammel du bliver

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:41

hehe.. og I gennemsnit så vil et menneske have sex 3.000 gange og tilbringe 2 ½ uge med at kysse i løbet af et liv.

Er der mon nogen, der allerede har opbrugt sin kvote?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:43

Han bliver 44

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 16:44

sorry, 48

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 16:53

Jeg får ingen mail,har ikke fået de sidste 5.
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 16:56

tæt på! 47

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 17:00

Keldd - tag dig nu sammen - du er altid bagud med de emiler.
Du skal gå til indbakke - måske er de der.

Det med at kysse længe..............det længste kys var 16 min så jeg må ha' lidt tilgode.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 17:01

Haule Maule!
Er du virkelig så gammel?! og her troede jeg, at jeg kunne drille dig ved
at gætte lidt højt
Nåmen pyt..Du virker ikke så gammel...tværtimod!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 17:04

En gakket side jeg lige nu sidder og surfer rundt på
Ved I, at Ca. 35% af alle verdens kvinder har kastet en sko efter en mand?!
Hvorfor mon kun een?!? jeg plejer da at kaste dem begge

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 17:07

Et eller andet er galt, nu er det de sidste 8 jeg ikke har fået,
og eme skal ikke gå og være morsom.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 17:07

Hvad hedder denne stakkels mand, der har fået alle disse sko kastet efter sig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 17:12

Hvorfor spørger du Emesen?!?
Sidder du og bliver i tvivl om vi to kender hinanden?!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 17:17

Creamygirl - det var staklen som 35% af alle verdens kvinder havde kastet deres sko efter.

PS. Jeg har aldrig fået kaste sko i hovedet - kun vaser/tallerkner/bøger/stole og alt mulig andet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 17:26

Aha!....du mener altså, at det er den samme mand det er gået ud over
Yoghurt er også et fremragende kasteskyts..Det gør ikke så ondt, men til gengæld ser det festligt ud..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 17:28

Jeg synes du er så fræk i dag Creamy,
Hilsen
Keldd---(den bløde mand)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 17:33

Hallooo tedd
Jeg er også 47, så er det nok derfor jeg var god til at "gætte" hvordan du "førte dig frem" i de gode gamle Kreidler-dage

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 18:23

Jeg har både fået en knytnæve og en stol i hovedet af en kvinde! De er godt nok aggresive engang imellem

Ja Dova! Jeg havde skam den næsthurtigste knallert i Himmerland i mine yngre dage! Kun overgået af min kammerats, men hans var osse en speciel importeret Kreidler, der egentligt skulle ha været indregistreret som motorcycle! Ak ja alle de piger der gerne ville sidde bagpå! I dag kører de selv!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 18:27

Moi gammel, creamy?? Pas på jeg ikke kaster en sko efter dig!! Behøver vel egentlig bare at tage den af for at den skal virke som våben!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 18:37

Ja nu må vi så huske, at skrive laaaannngggssoommt så alle de gamle kan følge med.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 18:47

Specielt til dig Tedd

Hver fod har ca. 250.000 svedporer. Sørg for at have gode rummelige sko på og sokker af uld eller bomuld. En uldsok absorberer fire gange så megen sved som en sok af syntetisk materiale. Skift sko flere gange om dagen og stil skoene til "luftning" med skobøjler i. Skyl fødderne hvis du kan, før du skifter sko. Brug sokker i gummistøvler. Er disse råd ikke nok, findes der fodspray og talkum i handlen beregnet til at afhjælpe fodsved.

Taget herfra: http://www.hallgrensko.dk/gode_raad/1292.html#id3399221

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 19:16

Hmm! Gammel og lugter af sure sokker!! Du gør virkelig noget for at jeg ska ha en god føsse, Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 19:31

Øhm, er ked af det hvis jeg ramte forkert ang. de sure sokker
Synes bare du nævnte, at det var nok at tage skoen af for at den skal virke som et våben. Logisk tænkning fik mig til at antage, at du har sure tæer...sorry

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 19:43
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 19:52

Har vi været andet?
Den smagte godt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 20:26

Hold da helt fest sikken et link - pas på at tårerne ikke ødelægger tastaturet Tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 23:42

Så lige Creamy's tip! Det forklarer jo en del! Har altid undret mig over at mine kærester er blevet tyndere og tyndere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-04 22:54

Her går det altså meget fredeligt for sig : http://www.kandu.dk/dk/spg/46790

</POSITIV>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-04 22:57

tedd ( ..& creamygirl ) -> På Ama'r kørte vi Puch

...tunet : boret & hakket ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 23:02

Ja der var vist godt nok osse en enkelt her der havde en Puch! Stakkels fyr, selv Everton kunne jo jorde ham

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 01:15

Jaja tedd
Kreidler, Puch og Everton, var sikkert meget gode, men du kan ikke gætte hvilken model jeg havde
Og det var ikke nogen af de nævnte.
En smule hjælp: Dengang var det den eneste model der kunne køre 45 km/t uden der var "pillet ved den". Og den kørte næsten 50 km/l.
Den kunne fås i 2 farver: kobbermetal m. hvid stribe på tanken , eller mørkrød m. hvid stribe.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 04:20

Tomos? derby? NSU? Røvskubber?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 08:38

Wooler (nok stavet forkert) Express (fra Fyn)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 10:26

Nænæ
Men lidt mere hjælp:
Af udseende lignede den meget Suzuki K50 eller 4-gearet Yamaha, den var bare større.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 12:11

dova -> Var du en af de 'rige' der kørte Honda cb50 ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 12:13

Da min Puch døde ønskede jeg mig brændende en Honda Dax med automatkobling, men der blev kun råd til en Puch Maxi. Dengang var det flot for en knægt at køre på sådan en 'pige knallert'

..det gik dog over da jeg strippede den for al overflødig vægt, malede den sort og fik den til at gå 80 km/t

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 12:50

Næ nej ikke en 4-takts luksus Honda cd50. Det var kun sønnen af Byens "førende" VVS-firma der blev begavet med sådan en. Men en Honda Dax var en fed lille model, og de er faktisk temmelig populære (og dyre) stadigvæk. De handles brugt til mere end det dobbelte af hvad de kostede fra ny.

Nej den jeg havde var såmænd billigere end Suzuki og Yamaha, og der kom ikke så pokkers mange af dem til landet, da det blev konstateret, at de faktisk kunne køre noget hurtigere end de tilladte 30 km/t.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 13:18

Ja, så taler vi i hvert fald ikke Monark. Denne svensker var umulig at presse op på mere end 50 km/t lige meget hvad man gjorde ved den

Hmm... det lyder som en italiener : Moto ??? tror jeg den hed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 13:51

Nope, ikke italiener, men det nærmer sig: Portugal

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 16:18

Estoril

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 16:35

Eneste knallerter jeg kender - er dem vi knalder nytårsaften

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 16:39

Passer ikke - jeg har da danset med et par lækre knallerter.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 16:50

Ih,hvor er du altså fræk creamy
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 17:50

emesen, jeg anede ikke der var en knallert der hed Estoril

Nå, men altså den jeg havde fik jeg ny i 1972, og den hed Casal K 197
Den blev importeret i 72-73, men importen stoppede fordi den kunne køre for stærkt. I 75 kom den dog igen i en lidt mere neddroslet udgave, og så i Mørkeblå-metal m. hvid stribe.
Og dengang var det ikke så almindeligt, at piger kørte rundt på en "drengeknallert", det blev der skelnet meget mellem, ja okay, tøsedrengene måtte godt køre Ciao, maxi og den slags.

Nå, men den kendte du nok ikke deroppe i nordvestjylland, eller hvor det nu lige er.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 18:01

Har garanteret jordet en Casal!! Men det er jo lidt svært at se i forbifarten når man kommer med 130 km/t

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:06

Næ nej Keldd - denne gang var det ikke mig der var fræk
Kender du ikke de knallerter man hiver i og som siger bang?!? (det var dem jeg mente)

Men for at opfylde dit ønske Keldd

Øhm ved I så, at når en gris får orgasme varer det i 30 minutter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 18:08

Hmm? Hvor ved du det fra Creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:09

By the way!
Med tanke på, at Tedd er løve
Nogle løver kan klare op til 50 samlejer om dagen. (jeg vil stadig helst være gris - kvalitet frem for kvantitet!)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 18:10

50X30 = 25 timer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:13

Ja, hvor ved jeg det fra?!..Går bare meget op i hvordan dyr og mennesker
forplanter sig

Forresten er mennesker og delfiner er de eneste racer der dyrker sex for fornøjelsens skyld.
Har I aldrig tænkt på, at Flipper altid ser så glad ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:16

hehe! 25 timer?!?
Så slår døgnet ikke engang til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 18:17

Der findes osse aber der gør det for fornøjelsens skyld Creamy! Du må se noget mere Discovery Channel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:22

Hov?!
Ser lige at Molo har været forbi.
Øhm Molo, jeg tror desværre jeg bliver nødt til at skodde dig som min kæreste
Har lidt vilde planer for på lørdag...nemlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 18:26

Arrg Tedd! de der aber er skide ligeglade med selve akten. De gør det kun for at stige i graderne - med henblik på at blive førerhan i flokken. Desuden varer det max i et par sekunder, så det kan næppe være den store nydelse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 18:27

Stakkels Molo! Straks han får arbejde bliver han dumpet!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 18:29

Tja den gang jeg formerede mig,var det ikke fornøjelse det hele,
der var alt for mange brændnælder rundt omkring.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 18:30

Dova> Estoril ligger ca. 25 km. fra Lisabon.
Og der ligger en racerbane - det kunne jo være knallerten var opkaldt efter denne bane.
Det var som ofte, et rent gæt.
Eyvind.
Københavner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 19:17

Har hørt man kan blive fyret via SMS! Nu kan man osse blive det via Kandu!

Tedd.
Dansker

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 19:18

NÅnå, det ser ud til at Molokyle "hænger i en tynd tråd" i Creamygirls profil

Vi kan jo så kun håbe at det "går i hak" på lørdag for creamygirl, for lige at citere hende selv:
"Kvinder skal ikke være single ret længe før de bliver sære i skralden"

Jamen Keldd, kunne du så ikke have fundet et andet sted at "botanisere" end i et brændenælde-krat

hilsen dova

PS Citatet er taget fra www.kandu.dk/dk/spg/40780

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 19:20

Undrer mig lidt! Jeg er jo ikke i Århus lørdag!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 19:28

dova
Jamen jamen,jeg blev bare væltet om,
og så gjorde jeg næsten ingen modstand.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 19:30

Apropos "botanisering":

Erna og Søren som var i sølvbryllupsalderen, var ude at gå en romantisk aftentur.
Så får Søren lokket Erna med på lidt "sjov" i det grønne.
Lidt efter siger Erna, godt forpustet: "Det må a sgu nok seje, bette Søren, der er næjsten mere krudt i dæ, end da vi var ung´"
"Nåe" siger Søren "Det trower a nu int, men dengång lå a sgu int mæ r...... under et elektrisk hegn".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 19:31

Er du ikke Tedd?!?
Så var jeg for hurtigt ude

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 19:35

Hmm! 50 x 49 = 2450 kalorier

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 19:41

Mangles der måske en sekundant.
PS. Jeg plejer at arve den pistol som ikke mere skal bruges.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 19:42

Ja, 2450 kalorier+ dem du ikke har tid til at indtage når 50x30 =25timer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 19:59

Forresten emesen, jeg vidste godt, at du er fra København.

Men tedd er da "Jyllænder" ligesom jeg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 20:07

Nåh! Blowjobs gir vist lidt kalorier tilbage har jeg hørt!

Er faktisk født på Riget Dova, og flyttede først til Jylland da jeg var 12, så jeg er vist kun 3/4 jyllænder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 20:15

Whops! Tedd...altså

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 20:28

Jeg plejer at typebestemme mænd efter måden hvorpå de tisser.
Vær nu ærlig drenge og fortæl hvordan i tisser...

DEN NERVØSE TYPE:

Kan ikke finde gylpen, ødelægger bukserne eller flår bukserne af.

DEN FORDRAGELIGE TYPE:

Slutter sig gerne til sine venner i et hyggeligt tisseri enten han er trængende eller ej.

DEN KYSKE TYPE:

Kan ikke tisse hvis nogen ser på det, lader som om han allerede er færdig og lusker atter væk.

DEN LIGEGLADE TYPE:

Tisser i vaskekummen hvis alt er optaget.

DEN PRAKTISKE TYPE:

Tisser og binder sit slips imens.

DEN SØVNIGE TYPE:

Tisser gennem buksebenet ned i sine sko, går videre med uknappede bukser og lukker dem først 10 min. senere.

DEN VIDENSKABELIGE TYPE:

Ser ned mens han tisser for at tælle luftboblerne.

DEN PRALENDE TYPE:

Knapper fem knapper op selvom det er nok med to.

DEN SVAGE TYPE:

Søger fortvivlet mellem skjorte og underbukser og opgiver derefter.

DEN BARNLIGE TYPE:

Leger med strålen op og ned og forsøger at ramme fluerne.

DEN ÅNDSFRAVÆRENDE TYPE:

Knapper vesten op, tager slipset frem og tisser i bukserne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 20:32

Ved ikke hvorfor, men jeg er ret sikker på, at Molo er den fordragelige type..
Tedd er sikkert den barnlige type
Keldd den pralende type...sorry
Og emesen; Tja, måske den søvnige type!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 20:40

Vil det sige Creamygirl, at du render med en mand hver gang han skal, bare for at se hvordan han gør?????

Det kan da være du skal advare "det" på lørdag, så han ikke får en forkert opfattelse af tingene

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 20:40

Jep hader fluer!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 20:43

Okay så!
Måske du om vinteren også laver gule tegninger i sneen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 20:51

Hvad SKAL I så på lørdag,Creamy.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 20:51

Jeg har ramt 3 fluer på een gang.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 20:59

Ja, man må da ikke håbe det er en KYSK TYPE hun skal ud med. Ikke ret længe i hvert fald.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 21:01

Og så er jeg altså ikke den pralende type,
Selvfølgelig er jeg den kyske type,al den stund jeg jo er, den bløde mand.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 21:06

Hov hov dova,hvad er der i vejen med at være kysk??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 21:10

Jamen så ville han jo blive temmelig forpint som aftenen skrider frem. For han kan ikke tisse hvis nogen kigger på, og creamygirl bliver nødt til at se hvordan, for at finde ud af hvilken type mand han er.

Og jeg er da glad for , at du ikke er sådan en pralende type Keldd. Der findes ikke noget værre end selvglade mænd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 21:11

Kjælde Keldd - hold nu op ik´...Jeg har tittet i din profiltekst og kan se du ikke sætter dit lys under en skæppe. Blød siger du! - HVORHENNE?!
(på maven, i bolden - eller bare generelt)

Emesen du er sej... godt ramt!

Øhm, har Molo fået arbejde?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 21:13

Og hvor meget tjener han

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 21:15

4 kr i timen ovenpå sin bistand Creamy! Han er ret velhavende nu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 21:21

Ja ja creamy,jeg fik en anden til at lave min profil,
-----selvfølgelig,fordi jeg ikke selv turde,ha ha ha
Hilsen
Keldd (jeg laver den profil om imorgen,så den er mere ærlig)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 21:37

Gik altså helt i brædderne ovenpå oplysningen om Molo´s formidable lønstigning..
Han er sød - selvom han er på cykel og røvfattig

Øhm, godnat og sov godt

Ps: Ser frem til din ærlige profiltekst Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-04 21:47

creamygirl Dato : 25-08-04 21:11
Citat
Emesen du er sej... godt ramt! ( :-O )

Fik jeg sagt, at de var døde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 21:47

dova -> Casal K 197 Tænk at jeg ikke kom på den skod-knallert med det samme

Måske DU ka' hjælpe damen ???

Citat
Ana Julia
Date: 2003-04-09 07:23:13
Comments: Hello, I´m looking for information about diagram and motor's explotation parts of the Casal motorcycle, 1973, model K197. Motor's specifications: model M148 25CV cylinder: 49.9 cm3 If you can help me please email me, as soon as possible at anaj@icidca.edu.cu. Thanks!!! Ana

...fra : http://scoot.net/guestbook/guestbook2.html

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLLING>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 21:54

:emesen for hulen.....Din snyder...hmm!...døde fluer

Molo: http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif
Tillykke med dit nye job

Mente altså ikke at i er kedelige med denne
Mente at nu går jeg i seng...sov godt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 22:06

Hov hov, skod-knallert, du er sgu ikke så lidt fræk.
Jeg synes nu det var en fin model, men diagram o.l. som damen spørger om, kan jeg ikke klare.
Det er så mange år siden, at jeg hverken har knallert eller specifikationer på den mere.

Ja Keldd, lad os lige få nogen sande facts på bordet her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 22:09

Sinilluarit creamygirl

..Takuss

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 22:21

Altså... hvis creamygirl så troløst forlader mig til fordel for en ukendt definløve på lørdag, så lægger jeg sgu an på dova

...at I ved det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 22:24

definløve ??? ...delfin-løve ..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 23:04

Altså i princippet er alle kvinder herinde mine Molo!! Men jeg kan da godt dele!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 23:05

Undtagen Toupie! Hun er ikke på delebasis

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 23:23

UUUUUUUUd med jer to(tedd og molo)
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 23:25

Nånå tedd
du tror da vist, at du er helt uimodståelig, hva´
Bare fordi creamygirl har brugt det sidste par dage til at smigre sig ind på dig, behøver du jo ikke tro at du er universets gave til alle kvinder

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 23:28

Jamen godnat bløde Keldd
Glæder mig til at læse din nye profil i morgen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 23:32

Universet? Næh jeg nøjes med Kandu Dova! Forøvrigt var det Molo, der kom med den påstand først, så det var bare lidt payback !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 23:42

Jaja, det er altid godt at kende sine begrænsninger ,tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-08-04 23:44

Ja har hørt at kvinder på Alpha Centaura er nogle værre strigler!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 23:59

Oh Yeah, I´m an alien, a very dangerous alien.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 11:43

Nej det er du ikke dova,jeg synes nemlig du er så sød!!
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 11:51

Hej Keldd
Nu har jeg tjekket din nye profil.
Og den er meeeget bedre end den anden.
Åh det er jeg da glad for at høre Keldd Men jeg kan nu også være en strid k......... hvis det er påkrævet

Det med alien, det var nu også kun for at drille tedd en smule med Alpha Centaura "striglerne"
hilsen dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 13:21

Jeg ved ikke om nogen af jer nogensinde har spillet Sid Meiers : Alpha Centauri !!! Der er altså nogle temlig flotte piger :

1.) Deidre (Gaians)
2.) Santiago (Spartans)

..muligvis nogle strigler, men jeg ville ikke have noget imod en svingom med pigerne fra Alpha Centauri

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 16:30

Sid Meiers rules, Molo! Har spillet hans spil helt tilbage fra civilization til DOS

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 19:18

Tja.....Keldd....

Mht. til din profil, så syntes jeg overhoved ikke den er spor god!!!! ......du kender da også mig....bare lidt

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-08-04 20:01

Hej Toupie..
Hvorfor tager du udgangspunkt i at du ikke er nævnt i Keldd´s profil
Der står 'to piger' - og den ene kan ligeså vel være dig som det kan være alle andre..ikke sandt

Dova..

Mener du virkelig, at det er smiger, når man kalder en mand for gammel....påstår han har sure tæer og efterfølgende smider en lagkage i hovedet på ham

Det er sq mere end underligt, at der findes en 'mister Dova'?!?!?....Jeg gyser på hans vegne og noget tyder på du har MEGET ret - når du skriver du til tider kan være en 'strid kælling' .....May god be with him!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 20:23

Creamygirl, så ville det jo ikke være spor sjovt vel? ......og jeg tog det som en selvfølge, at det var dig og Dova han mente

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 20:43

Toupie:
Læs den nu een gang til.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 21:04

Keldd, tak det var MEGET bedre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 21:08

Keld -> Nu har jeg læst din NYE profil. Eneste forskel på den og den gamle er at du har opgraderet antallet af piger fra 2 til 3.??

Kan du ikke tælle? Hvem er det du ikke mener skal tælles med? Du skriver jo selv at du betragter ALLE piger for at være
(hvad var det nu du skrev..... Søde? Smarte? Frække? Pæne?)

Med mit begrænsede kendskab vil jeg da nemt kunne nå 6 (det var altså et tilfælde)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 21:12

Arne.Jakobsen, er du der nu igen med en kommentar om andres kommentarer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 21:22

Søde Toupie -> Det var ikke en kommentar til en kommentar. Men 1000 tak for at Du som den første kan finde ud af stave mit efternavn med STORT J.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 21:41

Toupie:
Hvad går du og laver?Ser du jeg var henne hos købmanden og skulle have noget koldskål,
men der var udsolgt.Så købte jeg istedet en l kærnemælk,fandt en opskrift på nettet,og så havde jeg koldskål
der smagte langt bedre ,var langt billigere,og der var mere af den,end den jeg plejer at købe.
Det er da lige til at skrive et tip om, ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 21:46

Arne.Jakobsen, man er vel dannet he he

Keldd, jeg venter såmænd bare på at min søn kommer hjem fra Samsø. Færgen skulle have været sejlet kl. 15.45 men pga. motorproblemer lander færgen først i Kalundborg til midnat
...Du skulle prøve med frosne jordbær blændet i din koldskål....det er mums

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 21:50

Toupie:
Du bor på sjælland,ja?
Og Creamy,er du gået tidligt i seng?Kom ud og leg.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 21:54

Toupie:
Har lige været ude og rode mit køkken igennem,ka` ikke
finde min blender ,den er væk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 21:58

Keldd; "blender" selvfølgelig er det med "e" og ikke "æ" syns godtnok det så lidt forkert ud, men er for træt til at "tænke" .......brug et piskeris i stedet

.....og ja, jeg er fra den skønne djævleø

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 22:39

Vanillesukker og bananskiver er også godt i koldskål

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-08-04 22:42

Dova, har jeg aldrig prøvet men det lyder lækkert
Jeg har lige prøvet at holde figuren vedlige med vanillieis og hindbærflødeskum muuums

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 22:57

Nåh jeg har da set værre komplimenter Creamy

Keldd, du holder bare fingrene fra mine piger!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 23:10

tedd:
Hilsen
Keldd.
dova ,go-nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 23:15

Tror lige det på tide at sende min tamme vampyrflagermus til sydsjælland!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-08-04 23:21

Ja det synes jeg du skal prøve teed,
har en dresseret dræbersnegl.
Så er det
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 00:23

Hov, jeg ser lige, at Creamygirl har været her i aften.
Nu var det så ikke lige den med de sure tæer jeg havde hæftet mig ved, creamygirl men på den anden side, hvis jeg skulle finde på, at sige til min "stakkels, lidende" mand, at han havde sure tæer, tror jeg nok han ville sige: "Det er godt skat, jeg elsker også dig!"

Nu synes jeg så ikke det var helt retfærdigt, at du begyndte at blande "Hr, dova" ind i det her, og da slet ikke gisninger om, at det er synd for ham at have så strid en kælling som mig
Selv om det egentlig er "none of your buissness", kan jeg da oplyse, at han befinder sig udmærket i mit selskab, ellers havde han sgu nok heller ikke holdt ved i 29 år, skal du se Og det er bestemt ikke fordi han er en "Richard Hyacinth"

dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 00:41

Tror nu osse du synger bedre end Hyacinth, Dova!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 01:15

Tedd, dine piger??? ......."piger" som i mere end én?
hmm....hvis du er på delebasis, så er jeg også

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 01:17

Du startede 19:18 Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 01:23

Tedd, tænkte nok det var fordi du følte dig svigtet.....men ok jeg har også forsømt dig lidt sorry
......Jeg er IKKE på delebasis he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 01:25

Godt så

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 01:36

tedd, med hensyn til Hyacinth´s sangstemme:
Det ved jeg at jeg gør
Har faktisk tilbragt et par ungdomsår med på hobbybasis at synge i et kor,
og derudover som sanger i et meget ambitiøst amatør-rockorkester, faktisk indtil Hr. Dova kom ind i billedet, hvilket var uforeneligt med "karrieren", efter som den til fordel for Hr Dova kasserede kæreste, var guitarist i bandet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 23:53

Dova, kan du huske hvem der har skrevet "ubevidst intelligens"??? Ud fra titlen så lyder det som en meget spændende bog

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 10:13

Tror sørme, fru Dova alligevel blev glad for at husbonden blev nævnt i tråden her..
(selvom hun påstår det modsatte)
Det gav jo mulighed for at oplyse os andre lidt om de 'tabte' ungdomsår, sangtalent, kasserede kærester osv ..Tror nu stadig du er en strid k......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 10:30

Hej Creamy:
Jeg synes altså ligepludselig du er så sød,så`n rigtig meget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 10:47

Keldd = Fedterøv, tøffelhelt og vatpik !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 10:49

Gør du deeet 'bløde' Keldd?! Måske vi skal bytte cyberkærester?! Molo har jo truet med at lægge an på Dova[hør] og gør han det er det ud af vagten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 10:53

creamykridskrads -> Er det ikke idag du skal 'onduleres' ude i byen ?

</NYSGERRIG & JALOUX>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 10:58

Keldd -> Du holder bare fedtegreverne fra MIN cyberkæreste

creamygirl -> Hvis ikke han du'er til noget siger du bare til. Jeg er nemliggod til at ondulere ...mundtligt altså

Nu da jeg har fundet ud af, der findes en Hr. Dova, så har det li'som ingen interesse. Jeg gider under ingen omstændigheder spille andenviolin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 11:01

Jamen Molo, du er her jo ikke til at kysse mig blidt i nakken
Noget jeg har brug for og som ikke lader sig gøre selv at ordne
( har skam forsøgt)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 11:07

creamygirl -> Jeg kan finde på bedre steder at kysse. Stedet jeg tænker på er kun la' sig gørligt at nå selv, hvis man er MEGET smidig

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYSSERGODT>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 11:11

Ja, albuen er heller ikke nem at nå

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 11:45

Hvad er der molo?Nu skal du være ordentlig,jeg er måske ikke så blød når det kommer til stykket.
Hilsen
Keldd. Hej Creamy!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 11:53

Thi hi! den 'bløde' biker..
Kører du med rygmærke Keldd?! og i fald du gør, hvad er så teksten?!
'de bløde dræbersnegle' eller sån´noget

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 12:08

Hej Toupie
Ubevidst Intelligens er skrevet af Ole Vedfeldt og udgivet på Gyldendal
De har haft den billigt i Gyldendals Bogklub

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 12:46

Creamy:Nej jeg kører ikke med rygmærke,bryder mig ikke om flokmentaliteten.
Jeg skal altså ud og slå græs,det er 8m højt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 13:22

Typisk : Når Keldd en sjælden gang ka' mande sig op til at slå på tæven ; så slår han græsset !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-04 13:24

Han tør nok kun slå dem der er mindre end ham selv : 8 cm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 14:05

Molo:
ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.
(Creamy,kan du hygge dig rigtig meget i aften)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-08-04 14:14

Takker Keldd
Skal gøre hvad jeg kan for at gøre det til en vellykket aften/nat
See you later!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-04 14:16

Dova, Tak Hvis det lykkedes mig at få den læst, skal jeg nok give dig et referat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 14:17

Creamy!! Jeg har fortalt dig, jeg ikke er hjemme i aften!! Er du blondine eller huh?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 14:23

Godmorgen søde Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-04 14:44

Jamen godmorgen søde Tedd .....bortset fra at det er eftermiddag

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 14:45

Hej Creamygirl
Jeg har nu ikke det fjerneste imod, at du stadig tror jeg er en strid k........

Og hvad jeg mener om dig, skal jeg nok lade være med at sige

(ikke altså, at det af den grund behøver være noget grimt)

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 14:50

Toupie
Jamen god fornøjelse , med bogen altså.
Den virker meeeeeeget kedelig, og der er 380 sider at tygge sig igennem,

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-04 15:06

Dova, tak......jeg vender tilbage om et års tid

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 15:23

Hold da op! Kan du virkelig læse mere en 1 side om dagen Toupie!! Jeg er dybt imponeret!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-04 15:34

Ja da, sagtens Jeg skal bare lade være med at være på computeren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 21:55

Hvad laver I,hele banden??Hvor er I henne?? Kom nuuuuuuuuuu!!!
De ol.lege er ved at være for meget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 22:06

Hallooooooo Keldd
Jeg er jo lige her, og gider SLET ikke noget af det f..... OL-halløj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-08-04 22:13

Og jeg er lige her...............men også dér jeg er igang med strygetøjet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 22:31

Jeg var lige over at fylde blæk på en blækpatron,over i printer
men nu er jeg her og min datter i messenger.
Hilsen keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 22:36

dova,hvad har du lavet i aften??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 22:45

Jeg tror teed går rundt og glor over på Heden.
teed kooooooooom nedkastningen er aflyst.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 22:51

Jeg har såmænd ikke lavet noget særligt, udover at se en dvd med Ørkenens sønner. Noget af det er da meget sjovt, men der er nu også noget plat imellem.
Og så har jeg lige været ude og jage en modbydelig vild hankat væk, så længe det nu varer. Jeg er så træt af den.
Jeg har selv 5 katte, og så kommer han her og sniger sig ind i deres huler og overfalder dem når de ligger og sover. Han pisser på alt, døre, biler, de andres tæpper m.m.
Så stjæler han deres mad, og hvis der ikke er noget, så kan han finde på, at pisse på madskålene

Hvad f...... stiller man op med sådan en fyr, for han er så sky, at han er væk lige så snart man kigger på ham. Øv!!

Og hvad har I lavet, udover datteren på messenger og Toupies strygetøj.

hilsen dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 22:58

Så lige 25 års jubilæums koncert fra Skanderborg festivalen. Fed musik!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 23:09

Jeg havde en kammerat til middag,han havde 3 flasker champagne med,og han drak ikke selv noget
han skulle jo køre,medens vi så så Chet Atkins og Mark Knopfler,noget jeg havde downloadet (æv bæv teed)
bællede jeg de 2 flasker,men nu går det meget godt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:17

Du virker osse lidt opboblet Keld!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 23:23

Hej tedd
Det har da ikke været i fjernsynet??? Skanderborgfestival altså. Så er jeg da gået glip af noget

Keldd
Champagne-brandert , bvadr!!
Men Mark Knopler han er go´, ved så ikke lige med Chet Atkins

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 23:25

Øh,er der ikke et eller andet vi kan skændes om,jeg er
ikke vant til der er så fredeligt,er der ikke een der er dum eller grim eller så`n
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:26

Jo Dova! På DR1. Du kan bare lade være med at rode rundt herinde efter point, din bikertøspointbæller!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:27

Du får dykkersyge imorn Keld, med alt det champagne!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 23:32

Jo keldd
Tedd er både dum og grim
Prøv lige at se hvad han kalder mig.
Men jeg har nu ikke bare rodet rundt herinde, men mere udenfor på kattejagt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 23:33

dova
din gamle ven guitaristen,kunne nok have fortalt dig om Chet Atkins,når ham og Mark Knopfler,samt Hank Marvin spiller sammen,så er der blød nougat i øregangene.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 23:38

Du skal ikke gå og drille dova teed
Keldd
Hilsen ,når det blev omvendt ,den er nok ikke boblet af endnu ha ha ha

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:41

I følge arkitekten kommer jeg jo med med horrible påstande, så jeg kan jo lige så godt starte et sted!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 23:45

Keldd
Ja goe gamle Hank Marvin
Jeg synes bare ikke lige at stilarterne passer på det man kender dem for hver især.

Men Keldd, nougat i ørerne, er det ikke noget s...... fedtet stads at få af igen???

dova

Ha, tedd, der kan du bare høre.
Keldd siger også du ikke må drille mig
Hvem spillede forresten på Festivalen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:46

S.Salomonsen, TV2, KimLarsen, DAD + mange flere!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 23:53

Ja det lyder ikke så tosset, lige bortset fra TV2, dem er jeg nu ikk så vild med

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-08-04 23:59

dova.
Find den her."There`ll Be Some Changes Made", det er Mark Knopler og Chet Atkins,det kan ikke laves bedre.
Den er let at downloade fra nettet,hvis du har fod på det,og hør så efter teksten,for den er også sjov.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 00:07

Det ved jeg slet ikke om jeg kan finde ud af Keldd,
Men ellers må jeg have sønnen til at hjælpe med det. Han kommer vist forbi i morgen engang.

hilsen dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 00:18

Selvfølgelig kan du det,du kan sgu finde ud af alt mulig andet,så kan du også finde ud af at downloade noget musik.
Småting ,så har du både musik og film nede,og lad mig ikke høre een gang til at ,"det ved du slet ikke om du kan finde ud af" så skal du få med mig at bestille,har du forstået??
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 00:19

Nå, men jeg fandt da lige teksten til den sang.
Det er da vist noget "vildt noget" med at fræse rundt i Mercedes med mørke briller og sminket som Jackson og Prince

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 00:24

Jaja Keldd
Men så lad os sige ,at jeg har aldrig prøvet at downloade noget
Men okay, så skulle det sgu også være det første jeg ikke havde kunnet finde ud af

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 00:24

Det er slet ikke vildt slet slet ikke ,vent til du har hørt den rigtig.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 00:36

Det er jo det jeg mener,hvorfor var det nødvendigt jeg blev grov,du finder da sagtens ud af det når du kommer igang.
Der er jo mange downloadningsprogrammer,din søn kender dem sikkert,så lad ham vise dig lidt tilrette.
Hvor fik du forresten teksten fra ,den var jo rigtig??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 00:38

Jamen det gør jeg så Keldd

Men nu tror jeg, at jeg vil stoppe for idag.
Ka du hygge dig rigtig meget, og også Toupie og Tedd, hvis I er her endnu

Hilsen dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 00:42

Jeg skrev da bare titlen på sangen oppe i søgefeltet på googles web search
og så var der nogetjeg tror det hed All time lyrics ,og der var den.
Nat-nat
dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-08-04 00:49

Nat min skat,Keldd

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 30-08-04 10:58

Nu er det vist på tide at få lukket denne tråd....den er blevet aaalllll for lang

Tak for en god hyggetråd alle

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 11:23

Tak i lige måde Toupie

Dova