/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis antivirus
Fra : dreyer
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 22-08-04 16:42

Jeg leder efter det bedste gratis antivirus-program til Windows XP. Hvad hedder det?

Hilsen
Dreyer

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 22-08-04 16:45

Avast eller avg: Gratis antivirusprogram : http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-08-04 16:51

AVG køre uden problemmer

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-08-04 16:57

Jeg bruger Avast efter anbefaling fra Arlet.
Brugte Agv før.

Kommentar
Fra : Clausskeldal

Dato : 22-08-04 17:57

Hejsa vis du skal ha noget der bare rykker skal du ha Norton Antivrusprogram 2004 den fanger alt der kommer også når du er ind på sider på nettet og der er noget hopper den fra og siger der er noget og den selv har lavet det eller slætet det

du for ikke bedder program.

link http://www.symantec.com/downloads/

Mvh Claus

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 22-08-04 18:03

Hvad sker der her.

Godmorgen Clausskeldal!!

Der blev spurgt om et gratis antivirus program. Er norton blevet gratis??

Derudover er norton det mest ringe antivirusprogram jeg nogen sinde har testet.

Der er noget der er dårligere og det er at ikke have noget antivirusprogram

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-08-04 18:18

Det er en skrøne Norton er det bedste.

AGV har vundet flere test også specielt fordi det er gratis.

Men jeg sætter som sagt min lid til Arlet og Avast. Tiden vil vise om jeg bliver

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 22-08-04 19:58

brug avast har ik haft noget som helst siden jeg fik det.... er meget tilfreds.....

Kommentar
Fra : domingo

Dato : 28-08-04 22:36

Jeg tror du kan finde et på
www.tucows.com/windows.html

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 10:58

AVG: virker på xp (har flere gange prøvet online test efter at havde kørt avg først har pt ikke fundet noget online efter at jeg havde kørt avg først)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-08-04 11:03

Jeg er skiftet tilbage til AVG.

Avast fejlede under mail-tjek.

Godkendelse af svar
Fra : dreyer

Dato : 29-08-04 19:22

Tak for svaret arlet.