/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Linie skift i FP2000
Fra : Iboga
Vist : 417 gange
70 point
Dato : 22-08-04 13:27

Hej.

Når jeg skal skifte linie i FP2000 hopper den en ekstra linie ned når jeg trykker på enter eller bruger pilene.
Dvs:
"Det er bare så irriterende når

der er et ekstra mellemrum mellem mine linier".

Synes jeg har prøvet at lede efter hvad det kunne være, men kan ikke lige hitte på noget.
Nogen ideer?

Iboga

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 80 point
Dato : 22-08-04 13:41

Hejsa.... der er måske et sted det kan ændres, men jeg plejer bare at trykke "Shift" ned samtidig med at jeg trykker "Enter" - så kommer det til, at stå i linien lige nedenunder.....

Karina

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 22-08-04 13:41

Du skal trykke på "shift" og "retur"

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 22-08-04 13:43

Du kan også skrive i din html <br>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-08-04 13:49

Fandt lige det her:
------------------------------------------------------------------------------

Angive linjeafstand eller afstand mellem afsnit

-Marker et eller flere afsnit i sidevisning, højreklik, og klik derefter på Afsnit i genvejsmenuen.
-Angiv tekstafstand under Afstand ved at benytte en eller flere af følgende fremgangsmåder:
-Skriv en værdi i pixel i boksen Før for at angive afstanden før afsnittet.
-Skriv en værdi i pixel i boksen Efter for at angive afstanden under hvert afsnit.
-Klik på en indstilling i boksen Linjeafstand for at angive den lodrette afstand mellem tekstlinjerne.
-Skriv en værdi i pixel i boksen Ord for at angive afstanden mellem ord.
----------------------------------------------------------------------------

Bemærk! I nogle Webbrowsere findes kun et udsnit af indstillingerne for linjer og afsnit.

I boxen "Afsnit" stilles den på "Standard" foroven, og nede i "Afstand" nederst stilles "Før" til 1 og "Efter" til 1 - så er den låst fast i den handling.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 22-08-04 13:58

Tak for svaret Fnollerpige.
Det var bare supper. Og i sær med det ekstra du fandt. :)

- Iboga

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-08-04 14:10

*GG*...ja det har osse altid irriteret mig det med det ekstra linieskift, så nu fik jeg endelig en grund til, at løse den lille finurlighed.... således fik vi begge to noget ud af dit spørgsmål

Go' søndag

Karina