/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Uden trusser
Fra : nicojaver
Vist : 936 gange
100 point
Dato : 04-07-02 22:18

Jeg har bemærket at det efterhånden er ved at være ganske normalt at en kvinde/pige ikke har trusser på, når man for alvor skal i byen og slå sig løs. Hvordan kan det være? Er det for at give evt. mænd/drenge der kommer tæt nok på et kick? Er det fordi det er rart for hende?

Hvorfor?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-07-02 23:56

Hej
nicojaver>>
Jeg kunne da godt tænke mig at få oplyst hvor mange kvinder du bygger din teori på ?? Er det personlig erfaring, eller en eller anden statestik ??
Zonker >> Dette gælder også dig,---hmm --hvordan, jeg mener mærker du efter på dansegulvet,--eller er dit score bare højt i hjemtagelse af kvinder ??

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-02 00:55

Hej.
Ja jeg tro at det er, om ikke almindeligt, så måske mere normalt, at piger gør det mere idag end før. Jeg tror at det kan give både pigerne selv et kick, bare fornemmelsen,(har jeg hørt), samt naturligvis, at det er vildt ophidsende for hankønnet!
mvh
Nocom

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 06-07-02 16:59

Du må jo have nogle særdeles hurtige fingre, sådan som Du kan udtale dig om, hvad pigerne har på indenunder.

Kommentar
Fra : emmaemma

Dato : 12-07-02 12:24

En vigtig grund til ikke at gå med trusser under f.eks en kjole, er at kjolen sidder pænere når man ikke kan ane trusserne igennem.

Venligst EmmaEmma

Kommentar
Fra : emmaemma

Dato : 12-07-02 12:24

En vigtig grund til ikke at gå med trusser under f.eks en kjole, er at kjolen sidder pænere når man ikke kan ane trusserne igennem.

Venligst EmmaEmma

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 27-08-02 17:10

Der er også flere og flere drenge der går kommando, altså uden underbukser i byen, dette har jeg selv praktiseret indimellem, og jeg tror en af de væsentligste grunde, er at det er skidesjovt, både for en selv, og for at se om det vækker en hvis forargelse hos andre, det er jo altid fedt at provokere en smule!!!