/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
se k700i sync problem med en ipaq 3970
Fra : babywolf
Vist : 274 gange
280 point
Dato : 22-08-04 09:09

jeg kan ikke sende filer fra min ipaq til min se hvorfor ?

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 290 point
Dato : 22-08-04 09:16

starter med at parre din se og din ipaq
når det er gjort går du ind i din se og vælger blootool derefter finder du din ipaq trykker på venster knap for oven (der står gemse) så beder din ipaq om adgang når du har givet den love så kan du kikke på dine filer fra din ipaq hvis du vil hente en fil fra din ipaq så trykker du hent og den henter (mp3 kan godt tage noget tid)
håber dette hjælper
/thyfoon

Godkendelse af svar
Fra : babywolf

Dato : 22-08-04 09:26

det virker sq sådan har jeg aldrig skulle gøre før ? hmm nå men tak skal du ha thyfoon