/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Påæng til Keldd
Fra : emesen
Vist : 380 gange
1 point
Dato : 21-08-04 21:34

Kandu bruge flere end dette ene påæng.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:38

Hej eme. Det hedder poæng. Jeg VED det, det er squ mig der har lanceret udtrykket, så kom æ hær!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:40

Næe der tager du ganske fejl - påæng det har profilen Eyvind opfundet for længe siden.
Eyvind.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:43

OK. DU ejer påæng JEG poæng! FRED???

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-08-04 21:44

Jeg modtager gerne alle påæng/poæng, hvis i har for mange.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:47

http://www.kandu.dk/dk/spg/40379 ...........påæng ..........09-05-04 20:17

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:47

Hvad keldd, har du nu osse fået et AlterEgo?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:48

Disse p er til Keldd - hvis han kan svare.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 21:50

Med fare at blive sat i bås som en dum gås, der kun optræder i smalltalk spørgsmål, så skal I nu høre om en lille sjov hændelse, der skete for mig igår! -
det er jo smalltalk ik´ og poængerne er lovet til andet side

Jeg tog bussen, fordi det sjask pjask regnede (fra en kæmpe lyserød sky )
og undrede mig en smule, fordi alle på min vej virkede så smilende på trods af vejret.
Da jeg trådte ind af døren herhjemme og som det første fik øje på mit eget spejlbillede i entréen - gik det op for mig, hvorfor alle på min vej havde virket så milde og smilende.
En kuglepen, havde nemlig besluttet sig for at ende sit ynkelige liv i min bukselomme og sørget for en 'Farvel-Du-Grumme-Verden'-blækklat, der ikke sådan var til at overse - ikke engang fra Rummet.

Jeg sender buschaufføren og de øvrige passagerer i den for-hjemadgående bus en venlig tanke, fordi de trods alt undlod at kommentere det faktum, at størstedelen af mit ansigt også havde antaget en lettere gas-blå farve, eftersom min hånd først havde besøgt min blæk-lomme og derefter strøget håret væk fra ansigtet. GODT, jeg ikke havde pillet næse - det havde simpelthen være FOR afslørende..

I ønskes en fabelagtig god weekend

//Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 21:51

Gider æt slå op , du har granteret ræt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:53

.... .....................

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 11 point
Dato : 21-08-04 21:53

Næh egentlig ikke.Nå,billedhuggeren stod oppe på stien foran en kæmpe marmorblok,
modellen stod nede på gulvet i bar figur,billedhuggeren løfter sin mejsel og hammer,og så siger han til modellen:
Jeg ville være glad hvis de kunne stå helt stille,frk.Jørgensen.
Men får jeg så det ene påæntg.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:56

Ok - jeg forhøjer til 11 påæng

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 21:57

Tak for svaret Keldd. og her er lidt stjerner.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 21-08-04 21:59

emesen Ok

creamygirl Jeg tror vi var mange der blev rigtig godt våde igår, hele dagen på arbejde skinnede solen og i det man træder ud af døren og skal holde weekend, øsregnede det.
Jeg er en af de personer, der gør andre opmærksom på hvis der er et eller andet der ikke er som det skal være.

God weekend til jer alle.

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 21:59

Du glemte at forhøje Emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:02

Keldd har fået sine 11 påæng - ikke Keldd ???????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-04 22:02

emesen

Dine påæng er helt tilbage til januar 04
Citat
Eyvind Dato : 06-01-04 20:07

Det ku' være lækkert med lidt påæng, sådan lige efter jul - så ja tak.
På vegne af Eleby
Manager Eyvind.

>creamygirl

Heldigt for dig at du ikke havde pillet næse *ggg*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-04 22:04

--> The1best

Ærgeligt det så ikke var dig jeg mødte. Jeg forstår ikke, at nogle mennesker ikke gør opmærksom på, at man eksempelvis har en birkes siddende mellem tænderne.

Det er surt show, at komme hjem kl. 17.00 og opdage en sådan siddende og glo mellem bisserne - vel vidende at man spiste sit runsstykke kl. 7.30

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-04 22:05

Selv tak,altid en fornøjelse.
Kandu har ikke kørt så godt længe,lad os håbe det holder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-04 22:11

Keldd - fortæl lige Creamygirl, at du fik alle dine 11 påæng