/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Copyright på foto
Fra : thes
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 21-08-04 20:11

Hej jeg søger et program der kan lave/skrive Copyright på ens foto, på en gang så man ikke skal skrive det samme 100 gange.. håber der er nogle der ved om der findes et sådan program..

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-04 20:34
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-08-04 20:37

Hej thes. Prøv at spørge Flemming V. Larsen. Han har fotegraferet svampe i mange år og har altid en sådan CopyRigth markeringt på side billeder. Hvis nogen ved det, og kan hjælpe dig med råd, er det ham. Den nemmeste måde at finde ham på er at gå ind på Svampeforenings hjemmeside (kommer senere) gå ind under Links, der kan du finde hans hjemmeside, på denne er der også mulighed for at sende email's direkte til ham.

Svampeforeningens hjemmeside: www.svampe.com

Godkendelse af svar
Fra : thes

Dato : 21-08-04 21:49

Tak for svaret jakjoe.:)

Kommentar
Fra : thes

Dato : 21-08-04 21:50

Hej arne.jakobsen mange tak for din info... men jeg fandt lige hvad jeg skulle bruge ved jakjoe Link..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-08-04 22:21

Siger også tak

mvh
jakjoe