/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock problem med SiemensC45
Fra : Miss_Moongirl
Vist : 577 gange
33 point
Dato : 04-07-02 18:55

Jeg har købt en SiemensC45 hos Orange og fået den låst op hos en privat. Men der er et eller andet galt. Den tager fint imod kortet og jeg kan sende og modtage sms. Men da jeg forsøgte at ringe op, stod der i displayet at opkaldet var afsluttet og så sagde tlf på samme måde som når man har ringet til et ikke eksisterende nr. Hvis jeg så ringer til tlf fra et andet nr dutter den optaget. Jeg har været inde og kigge i menuen netspærring og der er godt nok spærret for ugående internationale opkald og ved roaming, men ikke for indkommende eller alle udgående. Har prøvet med forskellige 4 cifrede koder, og får nemt adgang til status, men prøver jeg at deaktivere spærringen, får jeg at vide at det ikke er muligt for øjeblikket. Det er et telmore kort jeg prøver med. Har også prøvet med et debitel kort men der vil den overhovedet ikke finde net. Begge kort virker perfekt i andre tlf. Og Siemens tlf virker godt nok med det taletidskort jeg købte fra Orange (ville undgå at bruge abonnements kortet der var med) Kan det være fordi den ikke er ordentlig låst op?

Accepteret svar
Fra : huliz

Modtaget 33 point
Dato : 04-07-02 23:29

Jeg ved ikke helt hvad problemet er men www.mobilunlock.dk er gode. du kan måske prøve at skrive en mail til dem for at spørge. Eller så kan måske åbne den igen for dig? Det er billigt

Kommentar
Fra : Miss_Moongirl

Dato : 26-07-02 17:58

Har snakket med dem og de ved heller ikke hvad der er galt. Har fået byttet den gamle siemens og prøvet med en ny og det gav samme resultat. Men regner med at prøve at sende den til mobil unlock