/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP PSC PHOTOSMART
Fra : Angband
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 21-08-04 12:53

min mor er ved at købe printer så
er der nogen der kender til denne printer, og har nogle minnuser eller plusser??? bare skriv

Accepteret svar
Fra : gobling

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-04 13:12

udemærket maskine.. billig i køb, men dyr i blæk forbrug. Overvej måske en Canon istedet.. De køre med Seperat blækpatroner, som gør at de er meget økonomiske i blæk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-08-04 13:50

Det bedste råd jeg kan give er at se tips i Printer rubrikken
Der er et tip der hedder Skal du købe ny printer?
Der kan I klikke ind på en test over 28 forskellige printere.

Men printerfarvepatroner er meget dyrere til HP end til Canon
En A4 side koster som fotoprint op til 18 kr. på en HP printer hvor Canon koster 6,50.
Og 2 Canon printer blev testet som de bedste selv om de ikke var de dyreste.

Dova

Kommentar
Fra : mcnally

Dato : 21-08-04 14:19

der findes så en del Hp psc photosmart
du skal kigge på nummeret efter photosmart

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 21-08-04 14:26

syntes man skal passe på med at kun kigge på test...

med en 6578A patron til 449.- kan jeg normalt skrive ca 120 A4 photo ud.. på en HP 970 CXI får ca 600 sider på en sort
og da jeg så kan genfylde dem så er prisen en helt anden.

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : Angband

Dato : 29-09-04 16:51

Tak for svaret gobling.

fandt ud af det var noget lorte software der hørte til