/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pallenoc !!
Fra : Jon
Vist : 515 gange
500 point
Dato : 21-08-04 10:57

Smid venligst lige et indlæg!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 12:25

ja, her er et indlæg til... men for 1000 point vil jeg da gerne skrive 2

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 12:25

ja, her er et indlæg til... men for 1000 point vil jeg da gerne skrive 2

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 12:26

hov , den kom 2 gange. her får du en ny

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-08-04 15:50

Hvad er der med dig ? Kan du ikke prøve at tage dig sammen ???

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 500 point
Dato : 23-08-04 19:16

Hej Jon
Ja undskyld jeg ikke har svaret før nu men jeg har ikke været ved min pc hele weekenden...dvs at jeg først har været igennem ALLE mine mails her i løbet af mandagen....og der var 126 af dem så jeg er altså først nået din nu. håber det er OK

Mvh
Palle

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 23-08-04 19:35

Hehe det er bare iorden palle! Mange tak for hjælpen i mit "spørgsmål" !!!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-08-04 20:18

Det er en STOR glæde hvis du har kunnet bruge mine (og alle de andres) kommentarer til at få "afdækket" noget af din tvivl og at du har fået "udvidet din horisont". Jeg håber at du til syvende og sidst får dig en "lækker" og skøn MINI ud af alle dine bestræbelser....og det er jeg faktisk overbevist om du gør!!!
Jeg siger også MANGE TAK for din accept og glæder mig til at høre fra dig igen, hvilken model du får fat i?!

Fortsat HELD og LYKKE samt GOD fornøjelse!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-04 20:29

Mange tak Palle! Jeg håber også at jeg får fat i en mere eller mindre problemfri model så jeg kan konsekterer mig om at gøre den dejlig :)

Igen, Mange tak!!