/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
tdc hjemmeside hjælp
Fra : soll
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 20-08-04 22:41

http://www.sitecenter.dk har en hp der men kan ikke få lov at slette alle de banner jeg har lagt ind under placere et banner her.
siden skriver bare der opstod en fejl.

det er lige meget om det bare er en lille ting som et ord jeg forsøger at slette eller et helt banner.

håber der er nogle der kan hjælpe...?

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia
det er den side her der er problemer med. alle de banner der følger alle siderne.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 20-08-04 23:23

Hvis siden er gratis, skal de bannere være der, de er lavet af udbyderen og kan ikke slettes, det er derfor det er gratis.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-08-04 23:32

Når du arbejder på hjemmesiden - er det så direkte eller oploader hjemmefra.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 20-08-04 23:34

det er banner jeg selv har lagt ud men ikke kan komme til at fjerne igen

den er ikke oploadet den er lavet på nettet.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 09-09-04 23:53

Hvis vi nu lige tager det fra starten.
Du går ind på "Ejersiden" hvor du vælger:
"Indstillinger: Rediger globale indstillinger, annoncebannere og kontaktoplysninger"
Så går du til punkt 4 "Placer banner her" Det må jo så være her du har placeret koderne til dine bannere.
Der er garanteret flueben i: "Vis Annoncebanner i sidehovedet"
men der må ikke være flueben i: "Vis vognretur som linjeskift"
Du burde kunne markere hele teksten i vinduet med koderne, og derefter kopiere eller slette den.
Hvis du kopierer teksten kan du sætte den ind i notepad eller et lignende tekstbehandlingsprogram,
så kan du nemmere redigere i teksten, og til sidst kopiere den færdige kodetekst tilbage til vinduet i Sitecenter.

Hvis Sitecenter stadig driller, er det min erfaring, at en af de andre koder et eller andet sted på siden er forkert.
Faktisk tror der sker et eller andet mystisk med din side, for den går i bredden fremfor i dybden.
En god fidus kan være at lave din side (indholdet) i f.eks. Frontpage og så kopiere hele koden over i ét vindue i Sitecenter.
Det eneste du så bruger fra Sitecenter systemet er faktisk menuen.
Sådan har jeg selv gjort det med min egen gamle Sitecenter side: http://sitecenter.dk/marchwitz/

Håber du forstår noget af det jeg har forsøgt at forklare.

Kim

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-09-04 16:27

jeg kan god kopier det over i et andet program og lave om i det men det hjælper ikke meget når jeg ikke kan sætte det ind igen.
bare jeg sletter et komma så siger den fejl i siden hvis jeg forsøger at gemme min side.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 10-09-04 18:09

Prøv at oprette en ekstra side. Det behøver ikke at være en som andre kan se, men det kan være en test html side som du kan prøve dig frem med.
Der MÅ være en fejl et eller andet sted i din kode, evt. 2 forskellige koder som er i konflikt med hinanden.
På din nye testside kan du forsøge at indsætte dine forskellige koder én ad gangen, og så se hvornår fejlen opstår.
Du har 10Mb til din rådighed, så der er masser af plads til forsøgssider. Selv har jeg lige så mange skjulte sider som synlige. Jeg har gemt og testet alle mulige kodestumper på disse sider.

Kim

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-09-04 18:25

jeg kan bare ikke forstå at hvis jeg sletter det hele under den side så alt skulle være væk så er der jo ikke nogle banner der ksn lave konfligt men samme fejl kommer

men jeg vil da prøve det du siger kan måske finde en fejl på den måde tror det bare ikke for min banner side som jeg har de andre banner på køre fint.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 10-09-04 19:21

Det bedste bliver nok hvis du holder dig til ét felt hvori du indsætter dine koder med tabeller og hele molevitten.
Der kan godt være en kode i et andet felt som laver balade på hele siden. Sitecenter har altså visse begrænsninger.

Kim

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 10-09-04 19:25

Jeg tror faktisk det er det du har stående i siden "Send mail osv" der giver problemerne