/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gode hjemmesider
Fra : chahin
Vist : 270 gange
50 point
Dato : 20-08-04 19:36

har i nogle gode hjemmesider, det kan være hvad som helst, _keder mig_.

mvh Chahin

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 20-08-04 19:44

Prøv min: http://x-perience.dk/index.htm

Der er alt muligt lige fra ju-jitsu, Natteravnene, radio scanning af politiradio, nethandel computere, rejser osv. - se selv og god fornøjelse.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-08-04 20:37

http://www.komogvind.dk
Spil med mulighed for chat....

http://www.lotto24.dk
Gratis lotto....
Mulighed for og vinde 11.111 kr...

Håber det kan bruges

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-08-04 20:57

Gode mennesker keder sig ikke, og livet er ikke bare en firkantet skærm.

En computer er en god ting, hvis man bruger den fornuftigt, men hvis du sidder og stirre ind i flimmerflasken fra morgen til aften, så er det på tide at du fåe nogle adspredende interesser.
Du kan nemt risikere at få lavet helt om på din døgnrythme, hvor du sover det meste af dagen og surfer hele natten.

Det vil minde meget om spillelidenskab og ludomani, så hvis du keder dig, så sluk for din PC og gå dig en frisk tur og opleve den verdenen som trods alt også er uden for dine fire vægge.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 20-08-04 21:14

Hvis du keder dig, så se på www.hmmmm.dk

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 20-08-04 21:23

hehe.

for det første bruger jeg ikke hele dagen på min skod computer og min firkantede skærm.

for det anden er jeg ikke en nØrD. OG DET REGNER UDENFOR

Kommentar
Fra : kdl

Dato : 20-08-04 21:45

Der er da oz lidt underholdning på www.load.dk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-12-04 06:25

Nå, er det ikke snart på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-12-04 18:23

Hvis dette spørgsmål keder dig d.Buus, så kan du da altid afmelde denne gruppe!
Jeg ved da godt at dette spørgsmål snart er 4 måneder gammelt, men vi kan ikke alle være lige hurtige.
Måske har han fundet ud af at gå en tur i byen (mange ture i tidsrumemt) for at more sig???

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-12-04 19:56

næ severino, det keder mig skam ikke. Jeg synes bare det er sjovt, at man opretter en tråd, og så forlader den.

Mvh.
d.Buus - der ikke har nogen uafslutte spørgsmål.
Kvinde, vi vil have vores ribben tilbage.