/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Tekst der blinker
Fra : jakiil
Vist : 1301 gange
100 point
Dato : 20-08-04 17:04

Hej

Jeg skal bruge noget teske der står og blinker, men jeg kan ikke huske hvordan. Kan I hjælpe.

Mvh

Jane

PS jeg begnytter både HTML og CSS

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 20-08-04 17:05

teske = tekst

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-04 17:16

Hvis du kan bruge et lille javascript til det kan du finde koden her
http://www.mander.dk/javascript/javascript_menu.htm du skal se under teksteffekter lidt nede på siden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 20-08-04 17:19

Hejsa, du kan evt, lave det i Flash.

Kommentar
Fra : jakiil

Dato : 20-08-04 17:22

Kan man ikke bare lave den stå den står og blinker - tænd sluk - tænd sluk ......? Jeg ved at man kan gøre det meget enkelt, men kan bare ikke huske hvordan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-08-04 17:52

Du tænker nok på <blink>tekst</blink> men det er en gammel netscapekode der absolut ikke virker i IE. Jeg kender kun til blinkende tekst med javascript og koden skal bare kopieres ind hvor du vil have den blinkende tekst.

//bentjuul

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-08-04 17:59

Som John_J er inde på kan dette laves i FLASH, men også IMAGE READY (PhotoShop) kan håndtere denne effekt.

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-04 18:44

Hej jakiil.

Jeg har et par forslag til sider hvor du måske kan finde det du spørger om. Jeg bruger selv siderne tit.
http://www.viewsource.dk/ se i menuen i venstre side og vælg hvad du skal bruge.
http://kilde-koder.webbyen.dk/ se i menuen under >scripts >Teksteffekter.
Jeg håber du har held med dig

Godkendelse af svar
Fra : jakiil

Dato : 24-08-04 15:24

Tak for svaret Lexi.