/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens Organizer - Infrarød....
Fra : Nuserpigen
Vist : 374 gange
200 point
Dato : 20-08-04 15:02

Hejsa
Jeg har en Siemens C65....
Når jeg har oprettet et kalenderemne og sat alarmen til.... så sker der ikke noget, når det angivne tidspunkt udløber....
Hvad kan der være galt....?
Har kigget i div. brugsanvisninger, men det er jeg ikke blevet klogere af.....
Jeg har også et problem med Infrarød.....
Kan det passe at man ikke kan overføre til en nokiatelefon?
Har prøvet og overføre både billeder og lyd.... men den skriver dataoverførsel afbrudt.....
Jeg kunne godt modtage billeder fra nokia telefonen via infrarød, men ikke lyd.....
Har prøvet på en siemens, det virker fint...
På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 17:08

det er er galt er at almaren ikke er overført til din mobil dette kan skyldes flere ting din tidszone kan være forkert sat den laver mange gange ravase i tingen er det når du mauel har taste inde i din telefon din aftale og alamen ikke virker er det en software fejl

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 17:12

ja det kan godt passe nokia er meget speciele både med ders ir og blutool de vil hels ha det er ders modler der snakker sammen selv om standaret burte være det samme
ps hvilken nokia prøver du at få lyd fra ?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-08-04 18:29

Det var tidszonen det var galt med.... men for at det stemmer med klokken, skal den stå til og være midt ude i havet....
Det er da lidt mystisk...
Det var en nokia 6610i, vi prøvede og få lyd fra, og det var ikke en af nokia´s lyde vi prøvede og overføre, så derfor forstår jeg ikke helt, hvorfor det ikke kunne lade sig gøre..... De har sagt i butikken, hvor begge mobiler iøvrigt er købt, at det skulle virke, så længe det ikke er orginale nokia og siemens toner....

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 19:36

det er fordi det er en 6610i den er ikke polyfonisk men det er din simens det er det der er galt
ps glæder mig til pointen *g*

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 19:37

sync du fra outlook eller skriver du dinne aftaler ind mauelt ?

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-08-04 19:54

Er en nokia 6610i ikke polyfonisk??? Hvordan kan der så være polyfoniske ringetoner på den???
http://www.nokia.dk/phones/6610i/features.php
Kig under ringetoner.....
Citat:
Ringetoner
Faste ringetoner: 21 flerstemmige ringetoner, 10 enstemmige ringetoner og 1 Nokia-ringetone
Flerstemmige ringetoner
Enstemmige ringetoner

Se også her under Lyd & Display
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/selvbetjening/telefonmanualer/index.jsp

Jeg skriver aftaler manualt.....

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 23:11

ok nuserpigen jeg må bøje mig i støvet jeg tænket på en andemodel 6310i sorry det andet kan jeg ikke hjæpe med lige nu er gådet i tænkeboks for din siemens har Audio understøttet formater så der skulle det ikke være men jeg ved at der finde nogle nokia modeler der har Audio understøttet formater men som ikke tilader denne funktion at sende lydfiler over til ander telefoner (6600 bla.) jeg finder ud af noget. og det var kun nokia 6610i du ikke kunne fra og til din simens ? og det med at man ikke kan sende nokia og simenes toner til heneanden passer ikke bare de er polyfoniske så kan man
forsat god aften og weekend
/thyfoon

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-08-04 23:12

ps ps jeg får lige fat i en nokia 6610i og en simens c65 så kikker jeg på det i morgen (lørdag)

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 21-08-04 02:32

Oki..... tusind takker for indsatsen indtil videre
Jeg har kun prøvet med en nokia 6610i indtil videre...... Kan først komme til og prøve på en anden nokia om et par dage.... Det er en 5140.... Ved ikke om det virker med den (??) men det finder jeg ud af.....

Også god weekend til dig

Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 200 point
Dato : 21-08-04 14:07

hej Nuserpigen
nu har jeg prøvet både en nokia 6610i og en simens c65 og jeg kan ikke få nogle filer fra nokiaen til simenes men jeg kan godt fra se (sony ericsson) til simens så min konklution må være at nokia 6610i ikke kan sende lyd filer til ander telefoner (har også prøvet fra nokia til se)
ang dit ur proble er det en støre omgang du skal ind og sætte din telefon til sommertid der er et sted hvor der står sommer vinter og inge sæt den til sommertid og gå der efter ind i din zone og fin berlin rom parise (gmt +1) og så skulle det være kørene
/mvh thyfoon

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 21-08-04 20:40

Oki.... Tusind takker for hjælpen......
Kunne du heller ikke sende billeder via infrarød mellem nokia og siemens??
Synes bare at det er mærkeligt, at det ikke skulle kunne lade sig gøre.... Nokia er da ikke et lille firma.....

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-08-04 23:32

hej Nuserpigen
det har jeg glemt at prøve men vil gerne forsøge på mandag når jeg får fat i dem igen hvis du vil ha det ?
/mvh thyfoon

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 22-08-04 21:31

Oki.... Hvis du har mulighed for det, må du da gerne....

Hilsner fra Nuserpigen