/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
problemer med cookies
Fra : musenfryd
Vist : 593 gange
200 point
Dato : 20-08-04 14:02

Har et problem der driver mig til vanvid.. jeg prøver at forklare:

Jeg har jo siden din-debat.dk. her har jeg lagt nogle spil ind og det gik fint. For nylig lagde jeg flere spil ind, og disse fungerer også fint, for alle andre end mig.
Det er sådan at spillene gemmer ens highscore, og det gør de også ved mig, men kun første gang jeg spiller dem. Herefter skal jeg slette mine cookies før jeg kan få dem til at gemme highscoren igen. De "gamle" spil der har ligget på siden hele tiden (stort set) har jeg ingen probs med.
Man skulle jo umiddelbart tro at det var spillene den var gal med, men andre brugere har ikke problemer? Jeg har slettet spillene fra min egen pc og ændret i internetindstillinger alt det jeg kunne, men nej.. det virker stadig ikke.
Jeg kører windows XP
Hjælp hjælp og hjælp!!!

Accepteret svar
Fra : oscarfisk

Modtaget 200 point
Dato : 20-08-04 16:20
Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 20-08-04 16:39

jeg har kørt både ad-aware og har antivirus og en spyting kørende. Har også prøvet at slå dem fra, men nej.. det hjælper ikke.....
Jeg har tilføjet siden som en sikker website, men det har heller ikke ændret noget (jo, at jeg nu ikke kan logge ud derfra, men er ikke 100% sikker på om det er det der har gjort det).
Det er jo ikke verdens undergang, men der MÅ da være en løsning på det?

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 20-08-04 17:04

Måske

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 20-08-04 18:55

ok...
nu har jeg installeret et af spillene på min søns side for at se om det gjorde nogen forskel.. det gjorde det ikke, jeg kan stadig kun gemme highscoren en gang, men får dog nu flg. meddelelse:
ERROR, Reading Game Data from System

This Error is caussed by your Proxy settings.

Turning off your Proxy will allow you to save scores.

men men men.. jeg har suset rundt i diverse indstillinger osv og kan sq ikke finde nogle proxydimser jeg kan gøre noget ved..
jeg er på LAN, men har aldrig haft nogle probs med det før, og ifølge formanden her i foreningen skulle det ikke være der problemet ligger
er det helt umuligt at fikse?
Nogen må da vide noget?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-08-04 11:17

For pokker da... ingen der har bare den mindste lille bitte idé?

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 21-08-04 16:44

Tak for svaret oscarfisk.

Det gik i orden på mystisk vis, aner ikke hvordan.
Nå, men tak for forsøget på hjælp..