/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Password på mappe
Fra : Toby14dk
Vist : 403 gange
120 point
Dato : 03-07-02 23:33

Hey igen.. Da jeg føler det remeligt belastene at folk bare kan kikke i mine mapper tænkte jeg at i måske kendte en måde eller et program der kan sætte password over en mappe så men ikke kan se indholdet ud kodeordet..

på forhånd tak...

Mvh Tobias.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-07-02 23:47

Hej Tobias,

hvilket operativ system samt version bruger du?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-07-02 20:54

At gemme mappen er ikke det svar eg leder efter hvis man gør det er der stadig tusin måder at få adgang til mappen på...

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-07-02 20:55

Jeg bruger 98se men får snart 2000pro.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-07-02 21:48

Hej Toby!

Du kan hente et frewareprogram Locker 4U 1.71 via:
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=locker&tg=dl-2001&search=+Go%21+

Der kan du også finde andre free- ogshareware; jeg har prøvet en del; men har selv valgt at benytte Locker.

Skulle kunne bruges til alle Windows også 2000.

Mvh
Bjarne H

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 120 point
Dato : 11-07-02 22:29

Hej Toby,

der sku' være et gratis program der hedder "DMagic" her -->
http://www.geocities.com/siliconvalley/program/5187/DMagic.html
der sku' ku det du ønsker...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 23-07-02 20:37

Hej Toby,

har der været noget af det der ku' bruges?
eller leder du stadigvæk efter en løsning?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 15-08-02 14:55

Dette program fra Bjarne_H virkede desværre men tak for forsøget!!:
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=locker&tg=dl-2001&search=+Go%21+

Og dette program fra strarup virkede desværre heller ikke så har i nogle andre forslag?
http://www.geocities.com/siliconvalley/program/5187/DMagic.html

Mvh Tobias.. Men tak for forsøgne indtil videre

Kommentar
Fra : triggerOne

Dato : 28-08-02 22:59

Har du fået installeret 2000?
Hvis JA, så højre klik på mappen og vælg Egenskaber > Sikkerhed > Her har du både mulighed for sikkerhed og ejeskab etc.
hvis du kører 2000 opretter du blot div konto til de bruger som skal have adgang til systemet. og angiver hvad de skal have adgang til.
vh triggerOne

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 30-08-02 12:28

Haløjsa det har været svært for mig at komme på nettet her på det sidste så i må undskylde hvis der går lidt tid før jeg kommme på igen... Når men det gik galt med at skaffe win. 2000 så i stedet for fik jeg Win. xp Home. Og ingen af løsningerne har virket indtil nu... Desværre! Og jeg er ked af at meddelle at det er program jeg leder efter..

Mvh Toby.

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 30-08-02 12:28

Haløjsa det har været svært for mig at komme på nettet her på det sidste så i må undskylde hvis der går lidt tid før jeg kommme på igen... Når men det gik galt med at skaffe win. 2000 så i stedet for fik jeg Win. xp Home. Og ingen af løsningerne har virket indtil nu... Desværre! Og jeg er ked af at meddelle at det er program jeg leder efter..

Mvh Toby.

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 04-12-02 17:06

http://www.kandu.dk/dk/spg/8669 <----Pleas svar på mit spørgsmål !!! jeg er ved at dø, jeg kan ikke komme på mIRC !!! Argggg !! http://www.kandu.dk/dk/spg/8669

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 05-04-03 17:59

Når jeg kører nu med Windows XP. Og er glad for det har dog stadig ikke lykkedes mig at finde et program der kan sætte en adgangskode på mine mapper/ D-Drev/ Undermapper og indhold!! Så vidt jeg husker virkede de 2 link's på programmerne ikke så det her er mit sidste desperate håb om hjælp..!!

Hilsen Toby.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 08-03-04 16:57

Tak for svaret strarup.

Heysa du er den der har kommet med den bedste besvarelse jeg må jo desværre beklage og sige at ingen kunne komme med en brugbar løsning men sådan er det jo.. for mig hed løsningen jo så XP..

Men du er jo klart den fortjente.!