/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til Lengberg. Windows Messenger.
Fra : Chrillemand
Vist : 313 gange
60 point
Dato : 20-08-04 08:32

Hej.

Vil gerne af med Windows Messenger, ikke 6.2 eller plus, bare windows.
Gider du hjælpe mig Lengberg?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 08:52

Hej Chriller !

Jeg ved ikke om du kan bruge et svar fra andre end Lengberg, men her i alfald en måde at afinstall messenger.

start >> kør:

rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 20-08-04 09:22

Hehe, nu er jeg lidt på spanden, for det er det svar jeg vil have af ham. Jeg skylder ham de point, fordi han svarede på det i et andet spg, hvor de var et underemne. Sorry. Kig under besvarede spg. her i kategorin, "kan ikke komme af med blazefind som startside" Hvis du læser det, kan du finde ud af hvorfor!

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 60 point
Dato : 20-08-04 10:18

Chrillemand> Smukt træk- takker

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 20-08-04 10:26

helt iorden chiller

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 20-08-04 13:14

Np! Tak i øvrigt!