/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP jeg mangler en dansk tekst
Fra : Herbie
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 19-08-04 21:44

Den danske tekst jeg mangler er til La cage au follies og er " I am what I am "
på dansk Jeg er hvem jeg er , jeg er mig selv...
er der nogen der har den vil jeg blive meget glad da min er blevet væk, den var i programmet fra teateropsætningen. KH palle

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-04 03:54

Jeg har lige hjulpet én der ønskede noder/becifringer til Kapitalismen. Jeg gjorde det ved hjælp af en søgning på Biblioteksdatabasen. Har også prøvet med de oplysninger DU giver, men de er ikke tilstrækkelige. Du har sikkert flere så prøv selv. Da jeg bor i Herning bruger jeg altid dette link: http://www.herningbib.dk/index.htm
Men det giver mulighed for at søge i HELE databasen som dækker alle biblioteker i DK. Håber du finder det du søger. Venlig hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : Herbie

Dato : 23-08-04 19:26

Tak for svaret arne.jakobsen. det eneste jeg fik
så du skulle have pointen GG jeg fandt Preben Kristensen hjemmeside og spurgte der og det gav pote GG Men thanks anyway Palle

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 14:24

Hej Palle. Nu vidste jeg jo heller ikke at det havde noget med Preben Kristensen at gøre. Hvis du vil have god hjælp, skal du altid sørge for at give så mange oplysninger i dit spørgsmål som muligt. Det vil også give langt flere svar. De andre der har set spørgsmålet har sikkert opgivet på grund af for få oplysninger. Men tak for poængerne alligevel.