/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Traffic Control Announcements
Fra : Vestjyden
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 19-08-04 21:41

De her gule, hvide eller lyseblå folkevognsrugbrød, der tillader sig at holde i vejsiden og tage billeder af mig, når jeg kører forbi med for stor fart, ka jeg ikke li'... Kan du? Jeg synes det er ok, hvis en bilist med udenlandske plader også kommer til at betale for at køre for stærkt, men når politiet bare smider girokortet ud hvis det ikke er en dansk registreret bil, så bliver jeg SUR.... Typisk dansk, at det kun er os danskere i Danmark, der skal betale...... Enig? Findes der en hjemmeside hvor man kan holde sig ajour med hvor disse kameravogne holder... Der må da være mange, der gerne vil hjælpe til med at indberette, hvor de har set en af disse biler holde????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 22:49
Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-04 00:23

De kan til orientering også være grønne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-04 00:25

Og røde

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 20-08-04 08:00

Og jeg så en blå Nissan Vanetta der tog billeder af mig forleden lige udenfor Skive........

Men jeg har endnu ikke fået bøden, eller fortalt konen at den kommer.....

Så det er åbenbart ikke kun "Brød" de bruger til deres forb. udstyr

"be careful outthere"