/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandlæge i Polen
Fra : peterklap
Vist : 1245 gange
5 point
Dato : 19-08-04 21:16

Jeg overvejer at tage til tandlæge i Polen , jeg kan se at der er 2 der tilbyder dette , www.avmintand.dk og www.dentour.dk . Er der nogen der har erfaringer med dette ?.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-08-04 21:23

Der har gennem tiden været en del kritik af de udenlandske tandlæger, hvor de er blevet beskyldt for, at det er makværk de laver, men om det bare er en "skræmmekampagne" fordi de går glip af at tjene de penge ved jeg ikke.
Men en ting du skal tænke på. at rejse og ophold jo også koster , men måske kan der alligevel spares,
Og hvis der senere bliver noget at klage over, er det jo noget mere kompliceret.

Kommentar
Fra : merc1

Dato : 19-08-04 22:07

jeg har 2 veninder der har fået lavet meget ved deres tænder, men i sverige. De var derover 3 gange og var yderst tilfredse. Jeg kendte kun en der var fra Polen som havde tandlæge i Polen. Hun brugte ikke de danske.

Line

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 5 point
Dato : 20-08-04 05:40

Jeg har en kammerat der bor i Tårnby på Amager. Han er to gange rejst til Polen og har fået ordnet sine tænder. Han er 58 år gammel og har altså frekventeret Danske tandlæger i mange år. Han er meget begejstret. Som han siger: Selv efter at færge og ophold er betalt inkl. mad og drikke, er der sparet rigtig mange penge. Det er klart at jo større OPERATION jo mere er der at tjene. Men kvaliteten har han aldrig klaget over. Selv sådan noget som hygiejne, sterilisering af bor m.v. er i orden. Jeg kan godt skaffe dig navn og adresse på HANS Polske tandlæge. Men så går der lige ca. et døgns tid. Lad høre fra dig. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : peterklap

Dato : 20-08-04 18:17

Hej Arne

Jeg vil meget gerne have adressen hvis du kan fremskaffe den.

vh

Peter

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-08-04 19:21

Hej Peter. Jeg tror det er bedre at du selv ringer og får en snak med min ven.

Georg Eklund 35504300

Bare hils fra Arne Jakobsen fra Herning

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 10-09-04 22:29

jeg har været ved begge tandlæger i polen
først ved avmintand og derefter ved dentur
jeg kan kun anbefale dentur da de er langt mere prof end avmintand
hos avmintand koster en rodbehandling ca 1100 kr "det er mere end i dk
en pårcelænsskrone koster ca 1800 kr og af denne pris tjæner asger frydenlund"avmintand" ca 1000 kr
i kan også finde billigere tandlæger i polen men pas på

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 10-09-04 22:29

jeg har været ved begge tandlæger i polen
først ved avmintand og derefter ved dentur
jeg kan kun anbefale dentur da de er langt mere prof end avmintand
hos avmintand koster en rodbehandling ca 1100 kr "det er mere end i dk
en pårcelænsskrone koster ca 1800 kr og af denne pris tjæner asger frydenlund"avmintand" ca 1000 kr
i kan også finde billigere tandlæger i polen men pas på

Kommentar
Fra : 090671

Dato : 24-01-05 16:58

Hej.
Jeg er en polsk pige som bor i DK i det små 14 år. Jeg har været i år for første gang hos tandlæge i Polen, siden jeg har flyttet til DK(altid brugte de danke pga mangel på ferie og lign),men nu det er pga. min dårlig økonomi. Jeg vil se at jeg var meget positiv overrasket af den gode behandling, billige priser og proffesionel lige så gode materiale (måske bedre) som DK. Men jeg vil sige, at I som danske(måske ingen kendskab til den polske marked/ sprog) skal passe på( som tidligere mingg har også nævnt), I kan godt risikere blive røvrandt :(. Hvis nogle mangle hjælp kan I kontakte mig på 29462580. Hilsen B.