/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
reparation af motorola v500 kan det beta~
Fra : ekki
Vist : 425 gange
210 point
Dato : 19-08-04 18:48

Hej! jeg har muligheden for at købe en motorola v500
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=518
Til 150 kr. dette er ret billigt og det er med lader og papirer og det hele men sagen er så at den er istykker den kan nemlig ikke tænde
men så tænkte jeg om det kunne betale sig at få sendt den til reparation eller om der er nogen der kan fortælle mig en pris på denne telefon
evt. en der har en selv som har fået den repareret garantien gælder nemlig ikke længere og jeg gider ikke købe den hvis jeg skal betale 500 kr. for at få
den repareret håber at der er nogen der kan hjælpe :D
bare spørg hvis der er evt. spørgsmål om telefonen

Mvh. Rune

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 19-08-04 18:58

Køb hellere din egen. Her er evt lidt at vælge mellem
http://dk.kelkoo.com/ctl/do/search?siteSearchQuery=v500&catId=125301

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 19-08-04 19:05

Hmm... TQsen det kan jo slet ikke betale sig at købe en v500 med evt. GO hvor det koster 299 kr. PR. MÅNED :S det har jeg slet ikke penge til
den her er ikke simlåst og hvis jeg kan få den repareret til 300 bobs ville det gøre tingene en hel del billigere ;)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 19-08-04 19:11

Ok dér...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 19-08-04 20:15

Det kan ske at være batteriet der er gået helt kold (kortsluttet). Så kan telefonen heller ikke tænde, og heller ikke selv om laderen er sat til.

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 19-08-04 20:44

okay... men stadigvæk ville det nogensinde kunne betale sig at få den repareret

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 29-08-04 20:38

hmm... har fået den gratis nu den kan godt tænde men ikke uden laderen ... den kan faktisk tænde uden batteri så længe laderen er i ??
ret mærkeligt kan det være batteriet??

Godkendelse af svar
Fra : ekki

Dato : 04-09-04 18:19

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-09-04 19:01

Selv tak ekki

Når du kan tænde telefonen med laderen uden batteriet er på, er det sikkert batteriet der er i stykker, ellers prøv at rense og bøje lidt med de små metalpoler der har kontakt med batteriet.

mvh dova