/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem hulen giver stjerner til sådan et t~
Fra : 3773
Vist : 415 gange
500 point
Dato : 19-08-04 16:17

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 19-08-04 16:18

godt spm.. =/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-08-04 16:41

en der har humor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 16:52

My guess!

En blind høne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 16:57

Jamen flødeskumspige - blind høne finder også korn!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-04 17:00

Der vist en ellr anden der har glemt at se sig for.

Sren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:03

Rigtigt 3773.
Denne høne fandt dog ingen "guld" korn i dette tip

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:04

Hold forresten op med at kalde mig for en flødeskumspige

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:05

Det kunne ha' været mig.....................men det er det ikke.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-04 17:10

emesen din lille gav. Er du nu sikker på det IKKE er dig. Der er jo lige det der med hukommelsen. ØØhhhh hvad var det lige vi kom fra.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:16

Ibasa
PS. Jeg har lige for et par dage siden været ved at blive væk i ibasa-området.
Det var turen fra Sengeløse til kallerupvej (hedehusene) som er lidt zig zag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:18

Øhmmm Cremy betyder da noget med flødeskum eller fedtet eller så'n. Og Girl betyder da pige.

Har du nerverne i orden søger du på creamygirl på google!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:20

Nårhhh Eme, de tager fejl inde i fjerneren. Det hedder ikke Gaza-striben - det hedder Ibaza-striben! Det er noget med noget vrøvl og ballade med nogen mørke nogen, hvor man smider sten på hinanden, skyder og bomber og sådan noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:21

Stavefajl, altså.....Creamy altså....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:21

Det kunne også betyde en snottet tøs - men det tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:23

Ja det var sådan en slags ingenmandsland med grusveje over det hele.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-04 17:23

Emesen... Du må ha´drukket...Den er snor lige. Var du på cykel ?

eller var det flødeskumspigen der distraherede ?

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:25

Tror jeg skipper den søgning på google..!
kald mig bare en fedterøv, det er da mere okay end en snottet tøs

Kom engang til at udtale mig om en byld i rø... og straks blev jeg spurgt om det havde relation til mit nick

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:26

Snottet tøs? Er det rigtigt eller gætter du?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:28

Jeg kører ikke på cykel i ................det er alt for farligt.
Næ så er det mere betryggende i bil.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:29

Waauuw-----pas nu på Molo ikke kommer og molestrerer jer, når i kalder hans flødeskumspige for en flødeskumspige.....Ahem, sorry hans snotted......Duer heller ikke......Kalder Creamygirl for en eller anden oversættelse.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:29

Oversætter bare til dansk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:30

Æhm eme, en bil vælter heller ikke så nemt. Der er jo fire hjul under....

Undskyld Creamy, jeg kunne bare ikke nære mig. Og ikke fordi jeg synes du er snottet, men spørger bare til om oversættelsen er korrekt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:32

Molokyle er vist på arbejde, så han har ikke tid til at skælde ud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:34

Der er fem hjul under en Citroén

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:37

Det er bare i orden 3773 - jeg er ikke så sart
Desuden er jeg er kun kæreste med Molo, fordi emesen ikke ville ha' mig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-04 17:38

Gad vide om jeg er dum. Tak ingen svar.Der er fem hjul under en Citroén???????

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:40

Jeg har slet ikke tid til pjank [hør] ...........skal lave badeværelse færdigt inden ferien.
Der mangler lige lidt lys og styring af udsugning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 17:42

Jep fem hjul - det ene bageste på midten kan bare ikke nå jorden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:44

hehe...er det reservehjulet der sidder monteret bagtil du mener

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:44

-> Søren - det troede jeg da alle vidste. Det er der også under en Pug.

->Creamy-----Sart ---- Hvor ville du så ikke surfe på Google?

->Eme---Hva' har du fundet på? Fugtstyring, sensor, manuel eller hva'?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:49

Creamygirl er nu at træffe på google*S*
Please sign my guestbook

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 17:50
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 17:53

Fedest...Vidste ikke du var en af de solbrændte piger...

Det med at glemme linket er åbenbart smitsomt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 18:04

Jep, jeg er tilsyneladende solbrændt og fra Haiti
I øvrigt tak for en hyggelig snik snak. Det er ved at være et sjældent forekommende fænomen her på kandu

Og nu er det weekend - jubii

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 18:10

Hvad er forresten forskellen på saltvand og mundvand?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:17

Yearhhh og sommervejr (det står ned i stænger her).

..øhmm forskel forskel forskel. .......

Det er nok ikke så godt at jæ' lis'som ikk' ka' find på noget smart....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:19

...og ja "fedtede-ungmø" , det er dæleme længe siden der er gået ordentlig og aldeles uovervejet small-talk i det.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:21

Sig det sig det !!!!!!!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 19-08-04 18:24

For at du ikke skal gå til weekend uvidende, så kommer svaret her!!

I saltvand er "den" kun 6 cm

Måske er det fordi du ikke har observeret nogen forskel, at du ikke kendte svaret..
hehe..Så fik jeg vist drillet lidt igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:27

Det var ikke pænt......

Slemme Creamy.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 18:29

Sig nu ikke, at jeg gættede rigtigt....
uhh 3773, det var ikke min hensigt, at såre dig og "den"

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:32

Tak for svaret creamygirl. Du får poængerne for det svar der bestemt havde det absolut mindste med spørgsmålet at gøre.

Sorry Søren Gaza.... det blev ikke dig der blev beriget denne gang, men pi'årn (er det ikke sådan det hedder omme i Århus), skal dæleme også være med i konkurrencen om månedens dims.

Vi trænger til nogle raske ophørsudsalg, og nogle "jeg stopper nu" og sådan, så der ka' komme no'en point på bordet.

Jeg sæ'l mangler eeen i at nå over tusind i denne runde. Måske skulle jeg lave et tip, enten uden noget i, eller med en gæt & google søgning.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:33

Nej Creamy...Du overdrev helt vildt.....Den er møj mindre, men til gengæld er den tynd!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 18:33

Bad:
Det bliver en simpel styring - husk det skal også kunne benyttes om morgenen.
Tænd/sluk m lys og justerbar forsinket frafald.
Citroén:
Og så er der jo også det styrende hjul med lidt mindre slidbane (stearing wheel)
Og nu er opvasken klaret.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-04 18:37

Arhhh eme......Stearing wheel......

Styring: Smart nok. Fugtstyret er noget bæ, der reagerer forsinket, og sensor kan give en masse unødig drift. Manuel er godt (pi'årn glemmer det bare altid, og tænder først efter sigtbarheden er kommet under 10 cm).

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 18:42

Hold da op - skulle det være en anden gang, så siger du bare til 3773.
Tænk at man kan score poænger på sådan et åndsbolle svar
Som endda viste sig at være en vild overdrivelse for dit vedkommende..lol

Jeg har kun 1400 ledige point, så et ophørsudsalg er hurtig overstået for mit vedkommende, men er der ikke noget med, at man kan holde disse ophørsudsalg og så alligevel blive for at starte forfra?! Jo jo - det er da værd at overveje..

Tak for point - og for snakken. Håber vi ses i en anden gakket tråd en dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-04 18:44

Ps.
Tror dit øgenavn fremover vil blive "Mini Meal" eller "Bette Nøk"

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-08-04 18:45

Det kan være at nullerbullerpige selv har bedømt tippet til 5 (Nå det kan man måske ikke?)
Men i alle tilfælde er det da en god start på en roman, hun måske lader løbe videre i mange nye Tip & Trick:
1. Prøv at
2. tænke på
3. at jeg
4. tager røven
5. på jer alle sammen
6. og at jeg syntes
7. at det er
8. en lille sjov ting. Fortsættelse følger.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-08-04 19:15

Æv.... Jeg troede de points var mine

Men go´weekend.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-04 19:21

Hej 3773. Ja det sgutte mig. Men jeg kan egentligt godt li' tippet? Det er da et af de mere demokratiske af slagsen!