/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Juster printer patron
Fra : notatoy
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 19-08-04 14:53

Hvordan justerer jeg printer patronen?

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 19-08-04 14:55

Hvilken Printer? Måske kigge på producentens hjemmeside?

Normalt følger der et program med printeren, hvorfra dette kan gøres. Her skal du så klikke i nogle små bokse, og se hvilken linie osv. som er mest ret. :)

Ellers er der måske en knap på selve printeren til dette formål, men en software løsning er mest normal.

Held og lykke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-08-04 15:21

Du skal lige "køre" den CD-rom som fulgte med printeren.
Så vil den måske selv bede om at justere printeren.
Ellers skal du finde den i programmer og justere derfra.
Start>indstillinger>printere>h-klik på din printer>egenskaber>her kan du muligvis også justere patronerne.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 19-08-04 17:04

Hvis det er en HP, er det normalt en såkaldt "værktøjskasse" hvor der bl.a. er en justeringsvejledning.
Hvis det er for at nulstille blækindikator efter påfyldning så sig lige til.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 19-08-04 17:25

Det er en hp deskjet, og jeg har ikke nogen cd til den. Har lige sat nye patroner i, og den justerer ikke selv. Printer ikke farverne ordenligt og vil lige rette til.

Kommentar
Fra : mcnally

Dato : 19-08-04 17:31

tag kablet ud, slet printeren i kontrolpanel,Download driveren fra www.hp.com og installere den, isæt kabel når du bliver bedt om det. Så bliver toolbox installeret
husk at dl full package

Kommentar
Fra : mcnally

Dato : 19-08-04 17:38

Hm glemte at skrive du også kan justere patronerne selvom du har brugt windows indbygget driver.
(ved brug af Xp) Gå ind i kontrolpanel,printer&andet hardware,printer&fax. Her højreklikker du på printeren og går ned på egenskaber.
I det vindue som popper op, går du hen under services i fanebladene. Her kan du justere & rense patroner.
Men ville nu installere den rigtige driver alligevel.
(Hvis din printer er en smule gammel, så der hvor du isætter patronerne, der tager du en vatpind og fugter den med vand, og så renser på kobberpladen i patronslæden).

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 19-08-04 21:59

hvilken printer er det helt precist ..

da der er forskel på hvordan de justeres.

vh
D9N