/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer ved lukning af pc med xp
Fra : 0463
Vist : 360 gange
60 point
Dato : 18-08-04 23:51

Når jeg vil lukke ´min pc,
og trykker luk computeren,
kommer meddelsen: afslutning af programmet
Lcmoqa32.exe
svarer ikke.
Derefter skal jeg trykke annuler eller afslut.
Hvordan løser jeg dette problem?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 00:03

Du har temmeligt sikkert fået et eller andet snavs! Har du lavet en virusscanning?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-08-04 00:13

Jeg tror nu ikke det er en virus, men et program der hænger i hukommelsen. Problemet skyldes at nogle programmer er dårlig programmerede eller kan kun køre under et andet styresystem. Problemet er væk, hvis du afindstallerer det program hvor filen hører til.
Er du sikker på det staves sådant?
Men i start/søg/filer og mapper, leder du efter filen, og kan så se hvilken mappe den ligger i, så skulle det give dig et fingerpeg om hvilket program. Så afindstalleres det i kontrolpanelets "tilføj eller fjern programmer".
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 19-08-04 10:03

Ja du må have stavet forkert for jeg kan ikke finde noget på filen på google - skulle det være snavs så kør en onlinescan og scan med disse 2 - opdatér dem først:

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware      Ad-aware
http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2    Spybot
Stav lige navnet rigtigt?

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 19-08-04 19:54

Det er ikke stavet forkert filen ligger i for mit vedkommende:
C:/windows/system32

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 60 point
Dato : 19-08-04 20:10

prøv at slet den i fejsikret - hvis du ikke kan i normal altså , for jeg tror det er noget snavs. Lad den så være i papirkurven og se om din pc kører ok.
Du er 100% sikker at den hedder LCMOQA.EXE ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 20:27

Har du kørt en virusscanning? Ellers prøv denne online scanner
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 24-08-04 21:13

1000 tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 24-08-04 21:31

det var så lidt