/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Karburator - luftfilter.
Fra : brinkland
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 18-08-04 22:04

Har lige købt en 22 mm karburator, og kan se at mit gamle luftfilter er for lille i studsen.
Jeg har målt på karburatoren, at den er 40 mm til luftfilteret, men på diverse hjemmesider
går powerfilterne kun op til 35 mm, kan disse udvides og komme på aligevel.

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 60 point
Dato : 18-08-04 22:32

Du kan da rundt omkring på nettet finde filtre helt op til 45mm til scootere... kig under links på www.moped.dk og kig lidt rundt...

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 18-08-04 23:45

Du kan da bare udvide dem med en varmeblæser!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 19-08-04 06:50

Da ikke fra 35 til 40mm, det ville jo bare gøre at kaburatoren ikke kunne udnytte filtret ordentligt da det trækker sig sammen på gummi studsen mellem filter og kaburator... Så det er kun en nødløsning med en varmeblæser...

Godkendelse af svar
Fra : brinkland

Dato : 21-08-04 20:57

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-08-04 21:18

Hov, vi er da nysgerrige, efter at vide hvem der forhandler dem.
VH Palle Hansen