/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
HVIS MÆND BESVAREDE BREVKASSER!!!
Fra : skibonitten
Vist : 768 gange
17 point
Dato : 18-08-04 15:04

Spørgsmål:

Min mand vil eksperimentere med en trekant sammen med mig og en min søster.

Svar: Din mand er helt sikkert vild med dig. Han kan simelthen ikke få nok af dig og derfor vælger han det der ligger tættest op ad en kopi af dig - nemlig din søster. Dette vil ikke blive et problem, men blot knytte familien tættere sammen.
Hvorfor ikke også få nogen kusiner med?
Hvis du stadig er lidt tilbageholden så lad han ordne din søster alene.
Køb derefter en stor dyr gave til ham og lav ham et godt måltid mad.

Spørgsmål: Min mand bliver ved med at ville have et blowjob.

Svar: Gør det dog! Mandens sæd smager ikke blot godt, men er også enorm sund.
Det indeholder kun 10 kalorier pr. skefuld og hjælper dig med at holde din figur.
Oralsex er ikke rart for en mand, det gør ondt.
At han foreslår dette viser blot at han virkelig elsker dig.
Det bedste du kan gøre er at takke han, købe en stor dyr gave til ham og lave ham et godt måltid mad.

Spørgsmål: Min mand er tit ude med drengene.

Svar: Det er helt normalt og bør blive opfordret.
Manden er en jæger og han har behov for at være sammen med andre jægere.
At være ude med drengene er ikke kun skæg og ballade - det kan være meget stressende. Læg mærke til hvor glad han er når han vender hjem igen.
Hav gerne en stor dyr gave liggende klar og lav ham et godt måltid mad når han kommer hjem.

Skibonitten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 15:12

Hæ Hæ Hæ
Ja forhåbentlig er det kun mænd der kan finde på sådanne svar

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 15:12

Den vits er i virkeligheden lavet af en kvinde, der bare har ændret kønnet og de specifikke ønsker-
Mænd vil hygges om og vartes op ikke have gaver - det er kvinder der tænker sådan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-08-04 15:35

Kender det godt - men hvor skal vi dog gøre af alle disse store gaver.
Se det vil jeg så spørge om i den ellers udmærkede brevkasse.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 15:41

Næ Nej BjarneD , Der er du heeeeelt forkert på den

Jeg synes nu at have hørt, at det er mænd der tror, at alt er i orden hvis de kommer med en dyr gave,

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 15:51

Det hjælper da på en lettere mopset hustru. Du skaulle have set min da jeg gav hende en ny bil, og så havde jeg slet ikke været slem - øhh det var måske derfor hun blev glad?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 16:21

Ny bil!!!!!

Du kan da kun være lykkelig for at hun blev glad.
Det var da værre hvis hun tænkte: Hva´ F....... har han nu lavet, det må være MEGET slemt, gavens størrelse taget i betragtning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-08-04 17:48

Nu kunne det jo også være jeg er undtagelsen fra reglen en

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 18-08-04 20:22
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-09-04 14:25

Danatool

Det site er genial Har nu fået masse af ros og prøvet alkoholtesten

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 18-09-04 17:09

ja det er go
de har mange gode
har kommet på den i lang tid og bliver aldrig træt af den

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-04 10:02

6 grunde til at en computer må være en kvinde:
1. Lige så snart du tror, du har fundet den rigtige, udkommer der en ny og bedre.
2. Kun opfinderen af den forstår dens interne logik.
3. Den går i baglås, og er fuldstændig umulig lige så snart, du laver den mindste fejl.
4. Beskeden "Bad command or filename" er lige så informativ som: "Hvis du ikke allerede er klar over, hvorfor jeg er sur på dig, så vil jeg heller ikke fortælle dig det."
5. Lige så snart du har bundet dig til en, bruger du halvdelen af din løn til udstyr til den.
6. Sproget mellem 2 computere er uforståeligt for alle andre.
Bonus: Mænd elsker at se computere "arbejde sammen" i et netværk.