/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
gode/dårlige forhandlere????
Fra : skibonitten
Vist : 454 gange
72 point
Dato : 18-08-04 14:32

Hej igen.

Findes der en site med en liste over bilforhandlere hvor almindelige mennesker kan fortælle om deres oplevelser med dem i forbindelse med bilkøb, service, reperation o. a.???

Listen skal kunne bruges af andre der gerne vil vide lidt om den forhandler de påtænker at bruge

Hvis den ikke findes var det vel et oplagt emne at lave en sådan site... ( for dem der kan finde ud af det, for jeg kan bestemt ikke...)

Hilsen Skibonitten..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-08-04 14:37

Jeg mener det er en sådan site på FDMs hjemmeside.Men da må du være medlem, for at se den.
alimak

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 18-08-04 14:46

jeg er medlem af FDM men det er ikke lykkedes mig at finde den liste de har.....

Men jeg prøver lige igen - takker....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-08-04 17:27

Dette er citat fra FDM Hjemmeside:"På FDMs hjemmeside for medlemmer har du adgang til alt, hvad der er værd at vide om køb og salg af bil: bilbudget, information om reklamation og garanti, FDMs slutsedler, andre medlemmers bilerfaringer og meget andet. På disse sider giver vi dig en lille smagsprøve"

Dette kan du se på "køb og salg af biler".
alimak

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 18-08-04 21:21

DU SKAL IHVERTFALD IKKE KØBE BIL FRA BT BILSALG DET SVAR ER ALENE POINT VÆRD

MVH NICOLAI