/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ebbe Langberg - dødsårsag???
Fra : SEPPE
Vist : 23209 gange
160 point
Dato : 18-08-04 13:50

Hvad døde Ebbe Langberg egentlig af?? Jeg mener at have hørt at det var selvmord, kan det passe??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 13:54

Ebbe Langberg døde af kræft mener jeg. Men jeg prøver at finde nærmere om det.

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 170 point
Dato : 18-08-04 13:55

Hejsa
Jeg fandt dette

Kære venner dette enme har været oppe og vende SÅ ufattelig mange gange så i kunne prøve at søge i trådene og se om der ikke tilfældigvis skulle være noget at se,
og til dig så kan jeg fortælle dig at Ebbe værnede meget omkring hans privatliv og derfor er det kun ganske få som virkelig kender noget til ham, men jeg ved at han døde af simpel kræft for det har stået i avisen, og kan findes på biblioteket så man kan altid søge på den 3 -4 februar 1989

Det er fundet her
http://www.danskefilm.dk/index2.html

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 14:03

Ja den havde jeg så også lige fundet grausen, som det eneste der er om det på nettet.
Men for interesserede er her et billede af hans gravsted www.gravsted.dk/ebbelangberg.html

Godkendelse af svar
Fra : SEPPE

Dato : 18-08-04 14:30

Tak for svaret grausen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-08-04 14:32

Det var så lidt

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-08-04 14:46

Jeg må lige vise jer den her "geniale" Ebbe Langberg fanside.... http://www.ebbelangberg.webbyen.dk/ jeg tror ikke det er den største fan som har lavet denne side..!

Mikael

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-04 14:56

Mikael
Det tror jeg så heller ikke