/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Reperation af kåbe
Fra : lakunen
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 18-08-04 08:33

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at reparere en kåbe? Ja, jeg er ked af at måtte indrømme det, men jeg tabte min GSX600F her i weekenden og kåben har fået nogle hakker. Den er ikke flækket, det er "kun" det kosmetiske der er sket noget med.
"Hende der stadig er gal på sig selv"

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 30 point
Dato : 18-08-04 08:41

Det kan det faktisk godt...og med et tilfredsstillende resultat. Har du ikke prøvet det før (hvad du jo givetvis ikke har) skal du enten have lidt kyndig support, være MEGET omhyggelig og tålmodig selv eller kunne acceptere at din reperation (måske) "er synlig" bagefter.

når det "kun" er hakker kan det (højst sandsynligt) "bare" ordnes med noget plastic padding og en spaymaling med kåbens kulør. Ellers kan der bruges glasfiber-armeret polyester og top/gelcoat.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : lakunen

Dato : 18-08-04 08:55

Tak for svaret pallenoc.

Jeg tror jeg vil forsøge at være meget grundig og tålmodig...

Lakunen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-08-04 09:11

Med den indstilling SKAL det nok lykkedes for dig!!! Og tak for din accept!

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle