/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
protel PCB SE99
Fra : makholm
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 17-08-04 22:28

Hejsa

jeg sider og er ved at lægge print ud i protel SE99 til et project

jeg skal have tegnet nogle streger (baner) i 22 græder men det ser kun ud til at protel kan tegne i 45 / 90 osv..

hvordan laver jeg skæve streger i protel se 99 PCB ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 22:52

Jeg ved ikke hvilken udgave jeg havde af Protel. Ca. 10 år tilbage
Men jeg husker også kun at den kunne tegne 45/90 gr.
Kan programmet findes til download på nettet - for min er blevet væk.
Eyvind.

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 17-08-04 22:57

ja du kan downloade det på www.protel.com (30 dage fuld prøve) du kan også bestille en original cd som de sender til dig
og så kan du "moske" finde en crack til den

mvh Makholm

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-04 23:01

Tak - så kan jeg lege lidt med printplader igen.

Godkendelse af svar
Fra : makholm

Dato : 06-09-04 05:48

jeg fik godt nok ikke noget svar men jeg skal have lukket spørgsmålet