/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Golf 1 til salg
Fra : NaDaFBI
Vist : 614 gange
20 point
Dato : 02-07-02 22:43

Jeg ved gåt det ikke er et spørgsmål men der mange der kigger her inde så det må være et godt sted til dette!!
Jeg har en Golf 1 GTI til slag hvis dette kunne intrassere nogen!
Der er ingen ryst
Den er ikke synet
Den kan ikke køre da der mangler ledningsnet i hele bilen (ledningsdiagram med følger)
Den er grøn
Der er mange gode dele med såsom en 1,6 GTI moter og der er muglighed for at få en 1,3 golf 1 med i købt
Jeg ville fore slå en pris på 9.000 - 12.000,- da det er en sjælden bil efterhånden!!
Så skriv en mail på hans_lene@adslhome.dk og jeg boer i vestjyland det er kun for seriøse henvedelser!!!
I for 20 point vis i køber den da jeg ikke har mere men hvis jeg hade så fik 200000!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 21:44

"NaDaFBI" <NaDaFBI.news@kandu.dk> skrev :

>så det må være et godt sted til dette!!

Nope - det er ikke "stedet" hvor køb-salg-bytte foregår - dertil
findes en langt bedre gruppe, der hedder dk.marked.privat.bil

Her i gruppen er det kun hardcore nødder, med hang til skumfiduser der
tør sætte noget til salg ;)

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
dkfritidbil.dk er nu i luften, læs mere på www.dkfritidbil.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 23:40

SNIP

> I for 20 point vis i køber den da jeg ikke har mere men hvis jeg hade så
> fik 200000!!!

Hva faen er det pointsystem som blir nævnt af alle mulige ?
Sq da for klamt hvis man får point nu ved at svare via usenet ... Så hvis nu
jeg svarer og en eller anden kandu bruger mit svar scorer han så point?
Meget skummelt!

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 06:20

Hej

Santa Xcaze (J. Rohde) wrote:
> Hva faen er det pointsystem som blir nævnt af alle mulige ?
> Sq da for klamt hvis man får point nu ved at svare via usenet ... Så hvis nu
> jeg svarer og en eller anden kandu bruger mit svar scorer han så point?
> Meget skummelt!

Du glemte at byde. Det er budt en pose vingummibamser herfra.

>>Leveret af:
>>http://www.kandu.dk/
>>"Vejen til en hurtig løsning"

Jeg synes altid, at det er "kandu" brugere der klokker i det.

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 08:09

"Santa Xcaze (J. Rohde)" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:uYpU8.3340$I52.59422@news010.worldonline.dk...
> SNIP

> Hva faen er det pointsystem som blir nævnt af alle mulige ?

Det er inde på "kandu", hvor man får points hver dag, når man logger på samt
når man svarer på andres spørgsmål...

....hvis man stiller et spørgsmål, kan man så give nogle af sine points for
svaret, hvilket skulle fremme lysten til at svare...

....hver måned kan man så vinde eet eller andet, hvis man har en high
score...

> Sq da for klamt hvis man får point nu ved at svare via usenet ...

....gør du ikke - det er fordi det er sendt via "kandu"...

> Så hvis nu
> jeg svarer og en eller anden kandu bruger mit svar scorer han så point?

Nej...men hvis du derimod logger på "kandu", kan du score nogen points...

> Meget skummelt!
>
....ikke længere, vel?

--
Med venlig hilsen
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 08:43

"NaDaFBI" <NaDaFBI.news@kandu.dk> wrote in message
news:r9oU8.3304$I52.52439@news010.worldonline.dk...
> Jeg ved gåt det ikke er et spørgsmål men der mange der kigger her inde
> så det må være et godt sted til dette!!
> Jeg har en Golf 1 GTI til slag hvis dette kunne intrassere nogen!

Jeg byder det samme som jeg byder alle andre der forsøger at sælges deres
nye eller brugte lort i en diskussionsgruppe, nemlig en enkeltbillet til
filteret. Budet kan ikke refunderes til kontanter og budet er bindende...

Auf nemer wiedersehen.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 08:55

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse
news:cpxU8.5144$r52.135028@news000.worldonline.dk...

> > Meget skummelt!
> >
> ...ikke længere, vel?

Jeg sendte nedenstående besked til abuse@kandu.dk, sammen med beskeden, der
startede denne tråd: hvad tror I de siger til det??

Jeg erfarer at man tjener point ved at bruge usenet via Kandu. Det
resulterer i en masse offtopic crap, som vi seriøse brugere må trækkes med.
Point for at svare, point for at skrive en besked, hvad i alverden er det da
for noget?

Betragt dette som en klage over jer selv!

Nedenstående er et eksempel på de mange off-topic indlæg, der bliver sendt
på usenet via Kandu. Jeg skal give et enkelt godt råd til jer, det vil
hjælpe mange på usenet:

Sluk for jeres serverlort!

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 03-07-02 13:16

VÆr sød at hoppe over i den blå avis :

www.dba.dk

dette er ikke stedet for køb og salg af alle mulige mærkværdige ting ej heller biler.

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 03-07-02 16:50

Til NaDaFBI, og til andre ligestillede.
Jeg logger gerne ind på disse sider, for som det hedder sig, at besvare "Spørgsmål" eller at komme med "Råd og Tips".
Men skal jeg herigennem bombarderes med mails der er kamoflerede salgsannoncer, så ved jeg sku! ikke om jeg har tid.
Fri for den slags! om jeg må be´.
Hilsen "Mest til de seriøse." Az...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-07-02 17:12

Isang tao pinangalanan NaDaFBI nagsulat :

>Jeg har en Golf 1 GTI til slag hvis dette kunne intrassere nogen!

Absolut.
<Claus låner lige Jans 10kg. mukkert og giver Gårlfen nogle slag.avi>

--

Ford er feeeeeeeeeeeeeeeeed.... især min Scorpi