/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Temporary Internet Files. Der ligger 4,~
Fra : dayworker24
Vist : 348 gange
2 point
Dato : 17-08-04 19:20

I Temporary Internet Files ligger der 4,5 gb, men kan ikke finde noget. Har prøvet at finde dem skjult men ikke noget resultat. hvis man finder ud af det kan man score 400 point

Accepteret svar
Fra : lars.dk

Modtaget 12 point
Dato : 17-08-04 19:23

ja nemlig ja håber du får svar

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:24

Start>programmer>tilbehør>diskoprydning>systemværktøjer> hvis de er der kan du slette dem.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-08-04 19:25

Er det diskoprydning du mener tar du fejl det har jeg prøvet.

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 17-08-04 19:25

kenneth det er et svært spørgsmål må jeg sige.....

:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:26

Start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>diskoprydning>hvis de er der kan du slette dem.
Spørgsmålet er vist højest til 20p

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-08-04 19:29

De er der ikke, men på skrivebordet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:29

start>søg>skriv temp>søg i C:
der er jo flere mapper

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:36

Tak skal du ha' - det gav mig lige anledning til at rydde op i mine temp

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-08-04 19:41

søg i skjulte filer og mapper på denne sætning (Temporary Internet Files) hvis du går ind i den mappe finder du forskellige ting. jeg sletter alle de ting, men der er stadig 4,5 gb i mappen. Der er ikke noget skjult???

hvad kan det så være

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-08-04 19:46

mangler du de 4,5 gb ???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:46

Har du set mappen for nylig - så du ved at den er der

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-08-04 20:02

Prøv Funktioner ( i IE) Internetindstillinger - knappen indstillinger
Prøv at kigge i vis filer
og så kan du jo prøve at gøre størrelsen af mappen mindre.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-08-04 20:07

Hej!!

Temp. oprydning kan downloades her:

http://www.unhsolutions.com/IEPK/downloads.shtml

Håber det kan hjælpe!

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 19-08-04 10:06

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Nu burde du kunne se filerne - du kan også slette dem fra internetindstillinger- ganeral - midlertidige imternet filer osv.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-09-04 12:01

har fundet ud af, hvis jeg kopire en film og der sker et eller andet, så filmen kun bliver kopiret halvt så ligger den det ind i Temporary Internet Files

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 31-03-05 09:51

Tak for svaret lars.dk.